Internetes Vásárlás 2016 végén


f8746a479de82b7acfaa4b385f9dd455

Szinte Loránd online marketingszakértő szerint a magyarok főként műszaki cikket vesznek a neten. – Itthon az akciók idején, az utolsó negyedévben ugrik meg a netes vásárlások száma, ugyanis árérzékeny a magyar. Leginkább műszaki cikkeket, utazásokat, játékokat, szépségipari termékeket, ruhákat keresnek a vásárlók, akiknek többsége 18–39 év közti, közép-magyarországi nő. A legtöbbet azonban a férfiak költenek, ugyanis 50–60 százalékos arányban a műszaki cikkek fogynak, amelyek 2015-ben 48 milliárdos forgalmat generáltak.

Olvasd el az egész cikket itt: BLIKK

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s