Hogyan posztolj a Facebook-ra!


A posztok és /vagy bejegyzések általában sikeresebbek, ha őszinte és hiteles módon szólítják meg a közönséget.
Az alábbi tippek segítségével még jobbá teheted bejegyzéseidet; vagy olvasd el, hogy milyen különböző lehetőségeid vannak bejegyzések közzétételére az oldaladon.

Fogd rövidre!

Az emberek a Facebookon hajlamosabbak felületesebben böngészni. A rövid szövegekre fogékonyabbak a felhasználók.

Nagy és látványos képeket használj!

A figyelemfelkeltő fényképeket és videókat tartalmazó bejegyzések kiemelkednek a hírfolyamból, így valószínűbb, hogy tetszenek az embereknek, és hozzászólásokat fűznek hozzájuk vagy megosztják őket.
Nincs szükséged profi fotósra vagy különleges felszerelésre – csak próbáld meg a lehető legjobb fényben ábrázolni termékeidet vagy szolgáltatásaidat.
Nagy és látványos képeket használj!

Exkluzív tartalom és információk megosztása Facebook-hirdetésekkel

Különleges ajánlatokat tehetsz ügyfeleidnek, így fenntarthatod érdeklődésüket és növelheted vállalkozásod forgalmát. Ha vannak hűséges ügyfeleid, hálád jeléül értesítheted őket a különleges eseményekről vagy akciókról.
Ha több embert szeretnél elérni, hirdetések feladásával ösztönözhetsz többeket arra, hogy reagáljanak a bejegyzéseidre, vagy akár közvetlenül a webhelyedre is irányíthatod őket.

Válaszolj az ügyfeleknek – és vezess naptárat!

Az emberek szeretik, ha meghallgatják őket. Ha gyorsan reagálsz a bejegyzésekre és hozzászólásokra, észre fogod venni, hogy az ügyfelek is hamarabb reagálnak.
Amikor mindenki valamilyen különleges eseménnyel vagy ünnepnappal foglalkozik, említsd meg az alkalmat a bejegyzéseidben. Ha fontos dátumokra – például Valentin-nap, fekete péntek, bronzvasárnap stb. – tervezed és időzíted bejegyzéseidet, nagyobb esélyed van az emberek aktivizálására.

A megfelelő közönséghez szólj!

A bejegyzések eredményesebbek, ha azok látják őket, akik számára valóban érdekesek.
Ha más területeken élő vagy más nyelven beszélő ügyfeleid vannak, kifejezetten őket is megszólíthatod – csak írj egy bejegyzést, és válaszd ki a kívánt helyeket és nyelveket. Amikor közzéteszed a bejegyzést, az csak a választott helyeken vagy nyelveken fog megjelenni.

Irányítsd őket közvetlenül a webhelyedre!

Amikor hivatkozást adsz a bejegyzésedhez, automatikusan megjelenik benne egy kép a webhelyről egy nagy, kattintható területen, így ügyfeleid könnyen a webhelyedre léphetnek.
A címsort és a leírást is testreszabhatod, hogy az ügyfeleknek több okuk legyen kattintani.
Irányítsd őket közvetlenül a webhelyedre!

Tegyél közé több, az ügyfeleidnek tetsző tartalmat!

Ha kiismered, hogy az ügyfeleid mire reagálnak, több olyan dolgot tehetsz közzé, amit szeretnek. A bejegyzések közzététele az oldaladon nem a mennyiségről, hanem a minőségről szól. Ha már tudod, hogy mire reagálnak, ossz meg több ilyen tartalmat, és kevesebbet olyanból, amit nem szeretnek.
forrás:facebook
Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s