A posztok és /vagy bejegyzések általában sikeresebbek, ha őszinte és hiteles módon szólítják meg a közönséget.
Az alábbi tippek segítségével még jobbá teheted bejegyzéseidet; vagy olvasd el, hogy milyen különböző lehetőségeid vannak bejegyzések közzétételére az oldaladon.
Fogd rövidre!
Az emberek a Facebookon hajlamosabbak felületesebben böngészni. A rövid szövegekre fogékonyabbak a felhasználók.
Nagy és látványos képeket használj!
A figyelemfelkeltő fényképeket és videókat tartalmazó bejegyzések kiemelkednek a hírfolyamból, így valószínűbb, hogy tetszenek az embereknek, és hozzászólásokat fűznek hozzájuk vagy megosztják őket.
Nincs szükséged profi fotósra vagy különleges felszerelésre – csak próbáld meg a lehető legjobb fényben ábrázolni termékeidet vagy szolgáltatásaidat.

Exkluzív tartalom és információk megosztása Facebook-hirdetésekkel
Különleges ajánlatokat tehetsz ügyfeleidnek, így fenntarthatod érdeklődésüket és növelheted vállalkozásod forgalmát. Ha vannak hűséges ügyfeleid, hálád jeléül értesítheted őket a különleges eseményekről vagy akciókról.
Ha több embert szeretnél elérni, hirdetések feladásával ösztönözhetsz többeket arra, hogy reagáljanak a bejegyzéseidre, vagy akár közvetlenül a webhelyedre is irányíthatod őket.

Válaszolj az ügyfeleknek – és vezess naptárat!
Az emberek szeretik, ha meghallgatják őket. Ha gyorsan reagálsz a bejegyzésekre és hozzászólásokra, észre fogod venni, hogy az ügyfelek is hamarabb reagálnak.
Amikor mindenki valamilyen különleges eseménnyel vagy ünnepnappal foglalkozik, említsd meg az alkalmat a bejegyzéseidben. Ha fontos dátumokra – például Valentin-nap, fekete péntek, bronzvasárnap stb. – tervezed és időzíted bejegyzéseidet, nagyobb esélyed van az emberek aktivizálására.
A megfelelő közönséghez szólj!
A bejegyzések eredményesebbek, ha azok látják őket, akik számára valóban érdekesek.
Ha más területeken élő vagy más nyelven beszélő ügyfeleid vannak, kifejezetten őket is megszólíthatod – csak írj egy bejegyzést, és válaszd ki a kívánt helyeket és nyelveket. Amikor közzéteszed a bejegyzést, az csak a választott helyeken vagy nyelveken fog megjelenni.
Irányítsd őket közvetlenül a webhelyedre!
Amikor hivatkozást adsz a bejegyzésedhez, automatikusan megjelenik benne egy kép a webhelyről egy nagy, kattintható területen, így ügyfeleid könnyen a webhelyedre léphetnek.
A címsort és a leírást is testreszabhatod, hogy az ügyfeleknek több okuk legyen kattintani.
Tegyél közé több, az ügyfeleidnek tetsző tartalmat!
Ha kiismered, hogy az ügyfeleid mire reagálnak, több olyan dolgot tehetsz közzé, amit szeretnek. A bejegyzések közzététele az oldaladon nem a mennyiségről, hanem a minőségről szól. Ha már tudod, hogy mire reagálnak, ossz meg több ilyen tartalmat, és kevesebbet olyanból, amit nem szeretnek.
forrás:facebook