Utolsó kattintás mérése !


New cross-device attribution reports and benchmarks

Az utolsó kattintáson alapuló hozzárendelésen túl: a Google bevált módszerei

Hivatalos útmutató a Google Keresésre alkalmazott hozzárendelési modellekhez.

Az ügyfél által bejárt út hosszú és szerteágazó lehet, nemcsak időben, hanem az eszközök között is. Ismerje meg, milyen módszereket ajánl a Google a hozzárendelésre alkalmazott megközelítés átformálásához.

1. Annak meghatározása, hogy mennyire fontos a vállalkozás számára az utolsó kattintáson alapuló hozzárendelésen való túllépés

  • Mérje fel, hogy mennyire fontos Önnek túllépni az utolsó kattintáson alapuló modellen.

Miért? Ha a vásárláshoz vezető út elég közvetlen, lehetséges, hogy az utolsó kattintásos megközelítés a leghatékonyabb.

További információ a hozzárendelés megközelítési módjának meghatározásáról.

2. Az igényekhez leginkább illő hozzárendelési modell kiválasztása

  • Ha elég konverzióval rendelkezik, fontolja meg az adatközpontú hozzárendelés (DDA) használatát.

Miért? Az adatközpontú megközelítésnek köszönhetően nem kell találgatni a legmegfelelőbb modell kiválasztásakor, azonban nagyszámú konverzió szükséges ahhoz, hogy működjön.

  • Ha nincs módja a DDA használatára, fontolja meg a szabályalapú hozzárendelési modell használatát.

Miért? A hozzárendelési modellnek illeszkednie kell az üzleti stratégiához.

További információ az igényeknek megfelelő modell kiválasztásáról.

3. A hozzárendelésnek megfelelő műveletek végrehajtása

  • Igazítsa az ajánlatokat a választott hozzárendelési modellhez.

Miért? A hozzárendelési modell segítségével valósabb képet alkothat a kulcsszavak értékéről. Ezt az értéket kell figyelembe venni az ajánlatok beállításakor.

  • Tesztelje az új hozzárendelési modellt.

Miért? Mielőtt elkötelezi magát az új hozzárendelési modell mellett, fontos megvizsgálni, hogy növeli-e a modell a jövedelmező konverziók számát.

  • Módosítsa a hirdetéseket és a céloldalakat az ügyfél kattintási útvonalon elfoglalt helyének megfelelően.

Miért? Ha bizonyos kulcsszavak inkább segítik, nem pedig lezárják a konverziókat, ezt az információt figyelembe kell vennie a kreatívok és a céloldalak összeállítása során.

  • Vizsgálja felül a korai befolyást gyakorló kulcsszavakat az új hozzárendelési modell szerint.

Miért? Sok kulcsszó olyan értéket is képvisel, amelyet az utolsó kattintáson alapuló hozzárendelés nem ragad meg megfelelően. Ilyenek például azok a korai befolyást gyakorló kulcsszavak, amelyeket esetleg valamikor szüneteltetett.

További információ a hozzárendelésnek megfelelő műveletek végrehajtásáról.

4. A hozzárendelés megközelítési módjának alakítása a pontosabb mérési eredmények alapján

  • Alkalmazza az AdWords keresési hozzárendelés tanulságait az egyéb marketingcsatornákra.

Miért? Az AdWords-kattintásokról nyert információkat az egyéb eszközökből, például a Google Analytics és az Attribution 360 rendszerből származó statisztikákkal kombinálva más területeken is finomíthatja a megközelítési módját.

További információ a hozzárendelés megközelítési módjának alakításáról.

Forrás :Google

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s