Az utolsó kattintáson alapuló hozzárendelésen túl: a Google bevált módszerei
Az ügyfél által bejárt út hosszú és szerteágazó lehet, nemcsak időben, hanem az eszközök között is. Ismerje meg, milyen módszereket ajánl a Google a hozzárendelésre alkalmazott megközelítés átformálásához.
1. Annak meghatározása, hogy mennyire fontos a vállalkozás számára az utolsó kattintáson alapuló hozzárendelésen való túllépés
- Mérje fel, hogy mennyire fontos Önnek túllépni az utolsó kattintáson alapuló modellen.
Miért? Ha a vásárláshoz vezető út elég közvetlen, lehetséges, hogy az utolsó kattintásos megközelítés a leghatékonyabb.
További információ a hozzárendelés megközelítési módjának meghatározásáról.
2. Az igényekhez leginkább illő hozzárendelési modell kiválasztása
- Ha elég konverzióval rendelkezik, fontolja meg az adatközpontú hozzárendelés (DDA) használatát.
Miért? Az adatközpontú megközelítésnek köszönhetően nem kell találgatni a legmegfelelőbb modell kiválasztásakor, azonban nagyszámú konverzió szükséges ahhoz, hogy működjön.
- Ha nincs módja a DDA használatára, fontolja meg a szabályalapú hozzárendelési modell használatát.
Miért? A hozzárendelési modellnek illeszkednie kell az üzleti stratégiához.
További információ az igényeknek megfelelő modell kiválasztásáról.
3. A hozzárendelésnek megfelelő műveletek végrehajtása
- Igazítsa az ajánlatokat a választott hozzárendelési modellhez.
Miért? A hozzárendelési modell segítségével valósabb képet alkothat a kulcsszavak értékéről. Ezt az értéket kell figyelembe venni az ajánlatok beállításakor.
- Tesztelje az új hozzárendelési modellt.
Miért? Mielőtt elkötelezi magát az új hozzárendelési modell mellett, fontos megvizsgálni, hogy növeli-e a modell a jövedelmező konverziók számát.
- Módosítsa a hirdetéseket és a céloldalakat az ügyfél kattintási útvonalon elfoglalt helyének megfelelően.
Miért? Ha bizonyos kulcsszavak inkább segítik, nem pedig lezárják a konverziókat, ezt az információt figyelembe kell vennie a kreatívok és a céloldalak összeállítása során.
- Vizsgálja felül a korai befolyást gyakorló kulcsszavakat az új hozzárendelési modell szerint.
Miért? Sok kulcsszó olyan értéket is képvisel, amelyet az utolsó kattintáson alapuló hozzárendelés nem ragad meg megfelelően. Ilyenek például azok a korai befolyást gyakorló kulcsszavak, amelyeket esetleg valamikor szüneteltetett.
További információ a hozzárendelésnek megfelelő műveletek végrehajtásáról.
4. A hozzárendelés megközelítési módjának alakítása a pontosabb mérési eredmények alapján
- Alkalmazza az AdWords keresési hozzárendelés tanulságait az egyéb marketingcsatornákra.
Miért? Az AdWords-kattintásokról nyert információkat az egyéb eszközökből, például a Google Analytics és az Attribution 360 rendszerből származó statisztikákkal kombinálva más területeken is finomíthatja a megközelítési módját.
További információ a hozzárendelés megközelítési módjának alakításáról.
Forrás :Google