A mobilalkalmazás-letöltések számának növelése: a Google bevált módszerei
Hivatalos útmutató a mobilalkalmazás-letöltésekhez.
Végre elkészült az a remek alkalmazás, amelyet meg szeretne osztani a világgal: ez remek hír. Egy gond van – több millió vetélytárssal kell felvennie a versenyt. Hogyan érhető el, hogy a megfelelő felhasználók rábukkanjanak az alkalmazásra?
Ez az útmutató áttekinti, hogyan segíthet a Google AdWords, hogy a lehető legtöbb megfelelő személy fedezze fel, majd töltse le az alkalmazást. Álljunk is neki!
1. Az alkalmazásletöltések értékének megbecslése
Becsülje meg, mennyit ér az alkalmazás egy felhasználója a vállalkozás számára.
Miért fontos? Így felmérheti, mekkora összeget kell befektetni, hogy új felhasználókat szerezzen.
További információ az alkalmazástelepítések értékének a megbecsléséről.
2. Lenyűgöző hirdetések és alkalmazás-áruházi oldal készítése
A hirdetések, illetve az alkalmazás áruházi oldala tegye egyértelművé, mennyire értékes az alkalmazás.
Miért fontos? Így olyan minőségi felhasználók figyelmét keltheti fel, akik szívesen letöltik és használják majd a mobilalkalmazást.
További információ arról, hogyan érhető el, hogy a potenciális felhasználók letöltsék az alkalmazást.
3. Az alkalmazás reklámozása a Google rendszerében a potenciális felhasználóknak
Először univerzális alkalmazáskampányokat használjon.
Miért fontos? Ha egyetlen, a Google teljes hirdetéskészletéhez hozzáférő, automatizált kampányt használ, időt takaríthat meg, és a lehető legtöbb mobilalkalmazás-letöltésre tehet szert az adott cél-CPI és költségkeret mellett.
További információ az alkalmazás univerzális alkalmazáskampányokkal történő hirdetéséről.
4. A mobilalkalmazások népszerűsítése a Google Display Hálózaton
Hozzon létre a Display Hálózaton futó alkalmazástelepítési kampányt.
Miért fontos? Így olyankor érheti el a felhasználókat, amikor más mobilalkalmazást használnak, vagy a Google Display Hálózat mobilwebhelyein böngésznek.
További információ az alkalmazás Display Hálózaton futó alkalmazástelepítési kampányokkal történő népszerűsítéséről.
5. A mobilalkalmazás népszerűsítése a Google Keresési Hálózaton
Hozzon létre a Keresési Hálózaton futó alkalmazástelepítési kampányt.
Miért fontos? Így elérheti azokat a potenciális felhasználókat, akik a Google Keresés és a Google Play rendszerben keresnek az Ön kínálatára.
További információ az alkalmazás Keresési Hálózaton futó alkalmazástelepítési kampányokkal történő népszerűsítéséről.
6. Az alkalmazás népszerűsítése a YouTube rendszerben megjelenő videohirdetésekkel
Hozzon létre a YouTube rendszerben futó alkalmazástelepítési TrueView-kampányt.
Miért fontos? Így látványt, hangot és mozgóképeket használhat a YouTube rendszerben elérhető tartalmakat megtekintő felhasználók megszólításakor.