Marketingkommunikációs trendek – 2016


1nebojsa

Szeretném felhívni a figyelmeteket egy elég jó konferenciára amit nem érdemes kihagyni!

Klasszikus marketing új értelmezésben

BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit

Időpont: 2016. május 12. (csütörtök) 09.00−15.40
Helyszín: Budapest, BKIK Székház. 1. ker. Krisztina körút 99.

Szakmai támogató: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály

REGISZTRÁCIÓ

Program:

Regisztráció: 9.30−10.00

10.00−10.30 A marketing útja a marketingkommunikácóig.  Átfogó kép a marketing megváltozásának konkrétumairól, okairól és a gazdasági szereplők igényeihez igazodásáról.

Előadó: Tonk Emil, a Magyar Marketingszövetség alelnöke

10.30−10.50 A PR – Public Relations  reneszánsza. A megújult PR paraméterei. Krízis-, küldetéskommunikáció, sajtókezelés, lejárató kampány kezelése, jó hírnév megtartása, visszaszerzése.

Előadó: Lakatos Zsófia, a Magyar PR Szövetség elnöke

10.50−11.20 A 21. század hozta új kommunikációs feladatok. A kommunikáció felértékelődésének okai.

Előadó: dr. Hegyi Gábor, a Davosi Világkommunikációs Fórum (World Communications Forum Davos) társelnöke, a Capital Communications ügyvezető igazgatója

11.20−11.40 Új trendek a márkaépítésben. A verbális és vizuális elemek összhangjának ereje a forgalomnövekedésben.

Előadó: Varga Ferenc kreatív direktor, BrandControl

11.40−12.10 Konzultáció az előadókkal és kávészünet

12.10−12.30 A honlap, mint marketingkommunikációs eszköz. A jó honlap tartalma, olvasóbarátsága, látványa, tartalma, funkciója a cég marketingjében.

Előadó: Nagy Barna ügyvezető igazgató, Kreatív Vonalak Kft.

12.30−12.50 Reklám, hírlevél, adatbázis és fogyasztóvédelem. Szigorú törvények a fogyasztók védelmében. Mit lehet mondani, írni, ígérni?  Hogyan lehet törvényesen kommunikálni?

Előadó: Dr. Szilágyi Zsuzsanna ügyvéd

12.50−13.10 Marketingtervezés a XXI. századi marketingkommunikációban. Írott marketingterv, előre átgondolt, tudatos ütemterv alapján működő marketingstratégia, mint a sikeresség kulcsa. Esettanulmányok.

Előadó: Miklovicz Norbert Kkv-marketing szakértő, Marketing 112.

13.10−13.30 Egyre nagyobb szelet a tortából. Az online reklámbüdzsé. Erősen változó hirdetési szokások és mérhető eredményesség. Online hirdetési stratégia és eszköztár a kkv-k életében. Online hirdetési megoldások és ezek hatékony felosztása egy-egy kampány tervezése során.

Előadó: Varga Dániel az ADS Interactive portfólió és pénzügyi igazgatója

13.30−14.00 Konzultáció az előadókkal és ebédszünet

 14.00−14.20 Tartalommarketing. Minőségi tartalom és a hirdetői igények összehangolása, szakértői szerepkör kiépítése, hasznosítása.

Előadó: Sipos Zoltán ügyvezető igazgató, Kreatív Kontroll Kft.

14.20−14.40 A hírlevél és adatbázis funkciója a marketing eszköztárában.Ügyfélmarketing és hírlevél összekapcsolása. Tartalommarketing a hírlevéllel. A fókuszcsoportos elérés előnyei a nagylistákkal, nagy tömegekkel szemben.

nebojsa

Előadó: Damjanovich Nebojsa CEO, Senpai Consulting Kft.

14.40−15.00 Termékmarketing. A csomagolás hatása, jelentősége. A küldetéskommunikáció és a termékmarketing összekapcsolása. Milyen marketingkommunikáció a nyerő a hatalmas versenyben, hangzavarban?

Előadó: egyeztetés alatt

15.00−15.20 A látványközpontúság világa. Mi vonzza az olvasót a mai világban. A látványelemek funkciója, az azokkal élés technikái. A kép és tartalom aránya és egymásra hatása. Új látványmarketing-technikák.

Előadó: Mészáros Róbert ügyvezető, Látványügynökség

15.20−15.40 A jó szöveg. A marketinganyagok szövegeinek alapszabályai. A mai olvasó ízlése és a saját stílus, mondanivaló egysége. Esettanulmányok a menő és rossz szövegezésekre.

Előadó: Vavrek Balázs marketingvezető, marketingszoveg.com

15.40−16.00 A cégek reklámajándékozási szokásainak megváltozása.  Milyen ajándékok a trendik, mit fogadnak szívesen el az üzleti partnerek?

Előadó: Váradi Éva Beszerzési és Marketing Igazgató, Golding Reklámajándék Kft.

16.00−16.20 Konzultáció az előadókkal

16.10−16.40 Üzleti kézfogó A rendezvényen részt vevők ismerkedése egymással (szervezett rendszerben, névjegycserével).

A tematika változtatási jogát fenntartjuk!

REGISZTRÁCIÓ

Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja: 12.000 Ft + áfa

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s