BKIK IX. Bank, Biztosítás és Vagyongazdálkodás Osztály – Piac & Profit
Időpont: 2016. április 21. (csütörtök) 10.00−16.00
Helyszín: Budapest, BKIK Székház. I. kerület, Krisztina körút 99.
Szakmai támogató: BKIK XXVIII. Általános Pénzügyi Szolgáltatás Osztály
Program:
Regisztráció: 9.30−10.00
10.00−10.30 A Facebook újdonsága – a reakciógomb. Az érzelmekről kapott információk felhasználásának területei.
Előadó: Lévai Richárd közösségi marketingspecialista
10.30−10.50 A Google+ és a SEO-trendek összefüggései. Saját üzleti érdekeink összehangolása a Google üzleti számításaival.
Előadó: Szinte Loránd SEO-szakértő, Profitonline
10.50−11.10 Az élő, aktív közösség felhasználása üzletépítésre. A remarketing új fordulói.
Előadó: Klausz Melinda közösségi médiaspecialista, Klausz Social Group
11.10−11.30 Márkaépítés közösségi média segítségével.
Előadó: Bonyhádi Gábor tulajdonos, MarkMyProfessor.com
11.30−11.50 Konzultációs az előadókkal és kávészünet
11.50−12.10 Hogyan éri meg hirdetni a közösségi médiában? Számoljunk és figyeljünk. A hatékony pénzköltés titka a jó szövegezés. Eredménye a magas konverzió.
Előadó: Verdes János szakértő, Phoenix WEB Kft.
12.10−12.30 Linkedin: több mint 700 ezer magyar felhasználó! Miért? Érdemes használnunk? Mire, hogyan?
Előadó: Bánki Tamás DrLinkedin
12.30−12.50 Adatbázis-építés a Social Media segítségével. A tudatos vásárlói bázis paraméterei. Használati utasítás.
Előadó: Kocsis Márk üzletágvezető, MTT Media (felkérés alatt)
12.50−13.10 Új kommunikációs stílus a Social Mediában. A nyerő közösségi üzleti nyelv.
Előadó: Bedy Krisztina ügyvezető igazgató, Avantgarde Group
13.10−13.30 A kommentek szerepe a cég marketingjében. Irányítható-e és hogyan a cég megítélése, a like-olók szeretetének megnyerése?
Előadó: felkérés alatt
13.30−14.10 Konzultáció az előadókkal, ebédszünet
14.10−14.30 A látvány, a képek, videók szerepe, használatuk fortélyai.
Előadó: Sallai Gábor ügyvezető igazgató, E-Content Solutions Kft.
14.30−14.50 Az aktivitás optimalizálása, a személyesség megjelenítése az üzleti felületeken. Esettanulmányok.
Előadó: Szántó Péter Alapító partner – @ SpringTab.com // Productivity Hacker – @ Szanto.co
14.50−15.10 A Facebook-on kívül mely Social Mediumokban kell folyamatosan jelen lenni ahhoz, hogy látszódjunk és közvetett vagy közvetlen üzleti sikereket érjünk el?
Előadó: felkérés alatt
15.10−15.30 Konzultáció az előadókkal
15.20−15.50 Üzleti kézfogó. A rendezvényen részt vevők ismerkedése egymással (szervezett rendszerben, névjegycserével)
A tematika változtatási jogát fenntartjuk!
Az egész napos rendezvény (szakmai konzultáció) részvételi díja: 12.000 Ft + áfa.
Figyelem, érdemes igénybe venni! Az egy cégtől egyszerre érkező több személy regisztrációja esetén a második, és további személy 30%-os kedvezménnyel vehet részt! Kérjük, ehhez a regisztrációnál jelölje be a megfelelő mezőt (“céges kedvezmény”).
A részvételi díj tartalmazza a fogyasztás költségét, melyet a számlában külön tételként tüntetünk fel,egy éves Piac & Profit digitális előfizetés,valamint az elhangzott prezentációkat (melyek közzétételét az előadó engedélyezi).
Köszönöm a megosztást!