Valentin-napra készülő fogyasztók már januárban keresgélni kezdenek a világhálón, különösen mobileszközökön, és rá-rá kattintanak a kereső-hirdetésekre.
A karácsony után csupán egy lélegzetvételnyi szünet áll az online kereskedők rendelkezésére, hogy felkészülhessenek a Valentin-napra, ami minden évben felpörgeti az online és mobilos vásárlást – áll azinternet RETAILER-en. Az amerikai Nemzeti Kereskedelmi Szövetség becslése szerint idén 20 milliárd dollárt fognak az ünnephez kapcsolódóan elkölteni az országban. Ezzel a február 14-i ünnep a negyedik legnagyobb költekező-alkalom a téli szünet, a tanévkezdés és az anyák napja után.
Egy vásárló átlagosan 142 dollárt költött el a Valentin-nap alkalmából. A legjellemzőbb ajándéknak persze az édességek és a virág számít, de az Usamp tavalyi felmérése szerint az emberek 40 százaléka reménykedik titokban abban, hogy valamilyen kütyüt kap kedvesétől.
Az internet RETAILER Bing hirdetéseket figyelő csapata arra volt kíváncsi, milyen hatással van az online vásárlási szokásokra a valentin-nap.
forrás:mediainfo.hu
árakat összehasonlítani, szállítási feltételeket, nyitvatartási időket és helyszíneket nézegetni.
A legnagyobb keresési hullám február első két hetében történik, itt már inkább táblagépen és számítógépen, mint okostelefonon. Az iR-nél úgy vélik, hogy idén nőni fog a mobilosok részaránya.
Tavaly a valentini keresők 40 százaléka használta az “ajándék” kulcsszót. A “virág”-ot 16, az “ékszer”-t pedig 15 százalék. További népszerű szavak: cukor, étterem, recept.
Sokan egészen a nagy napig keresgélnek, a Bingen a legnagyobb CTR-t február 13-én mérik délután 2 és este 10 óra között.