Webkereskedelem 2015 – eNET kutatás


273 milliárd forintos online forgalom?

6000 működő magyar webáruház?

Keresőoptimalizálás a leghatékonyabbnak vélt marketing eszköz?

Mindez csupán néhány kiragadott adat az eNET 2015. évi e-kereskedelmi kutatásait összefoglaló infografikáról.

Screen Shot 2015-12-28 at 15.07.50

Milyen egy átlagos  Online Vásárló!

51% Nő, 44% házas, 47% nagyvárosban él, 32%kétszemélyes háztartásban él, 54 % 18-39 éves, 47%Gimnáziumot végzett, 50% Több mint 3 éve vásárol online, 37% háromhavonta legalább egyszer vásárol.

Screen Shot 2015-12-28 at 15.08.06

Miért vásárol online?

50% Kedvező ár miatt várárolnak

48% Házhozszállítás miatt vásárol / Kényelem

45% Árösszehasonlítás miatt

41% csak a neten kapható

Screen Shot 2015-12-28 at 15.08.28

Budapestiek 36%

Észak Alföld 13%

Déldunántúl 9%

Vársárolt már külföldi webshopban 35% és nem vásárolt még 65%

273 milliárd forgalom 2014-ben összesen 6000 webshopban

Screen Shot 2015-12-28 at 15.08.40

TOP 5 Online szektor!

1.Számítástechnika

2.Szórakoztató elektronika

3.Lakás felszerelés

4.Játékok, ajándékok

5.Divat, Ruházat, cipő

Átlagos Fizetési módok száma 3,7 tehát aki 2 nél kevesebbet használ ne tud versenyképes maradni.Átlagos szállítási mód 2,4 !

Screen Shot 2015-12-28 at 15.09.02

Sikeres Online Marketing Eszközök

1. SEO Keresőoptimalizálás

2. PPC Adwords, Facebook

3. Árösszehasonlítók

4.Hirlevél kiküldés / ezt nagyon sokan rosszul vagy egyáltalán nem használják

Screen Shot 2015-12-28 at 15.09.14

forrás:www.enet.hu

 

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s