273 milliárd forintos online forgalom?
6000 működő magyar webáruház?
Keresőoptimalizálás a leghatékonyabbnak vélt marketing eszköz?
Mindez csupán néhány kiragadott adat az eNET 2015. évi e-kereskedelmi kutatásait összefoglaló infografikáról.
Milyen egy átlagos Online Vásárló!
51% Nő, 44% házas, 47% nagyvárosban él, 32%kétszemélyes háztartásban él, 54 % 18-39 éves, 47%Gimnáziumot végzett, 50% Több mint 3 éve vásárol online, 37% háromhavonta legalább egyszer vásárol.
Miért vásárol online?
50% Kedvező ár miatt várárolnak
48% Házhozszállítás miatt vásárol / Kényelem
45% Árösszehasonlítás miatt
41% csak a neten kapható
Budapestiek 36%
Észak Alföld 13%
Déldunántúl 9%
Vársárolt már külföldi webshopban 35% és nem vásárolt még 65%
273 milliárd forgalom 2014-ben összesen 6000 webshopban
TOP 5 Online szektor!
1.Számítástechnika
2.Szórakoztató elektronika
3.Lakás felszerelés
4.Játékok, ajándékok
5.Divat, Ruházat, cipő
Átlagos Fizetési módok száma 3,7 tehát aki 2 nél kevesebbet használ ne tud versenyképes maradni.Átlagos szállítási mód 2,4 !
Sikeres Online Marketing Eszközök
4.Hirlevél kiküldés / ezt nagyon sokan rosszul vagy egyáltalán nem használják