Karácsonyi Mobil kampányok


Karácsonyi kampányok finomhangolása mobil-hirdetésekkel

Christmas shopping

Az online keresési tevékenység a számítógépektől a mobil eszközök felé mozdul el: A globális fogyasztói keresések 65%-a mobilkeresésekkel kezdődik.

A keresések 61%-a történik számítógépen, és csak 4%-a táblagépen. Ügyelni kell arra, hogy kisebb képernyőkön is látható legyen a hirdetés.

A legjobb mobilhirdetés-tippek: Az ajánlatok növelésével érje el, hogy a hirdetések a mobilkeresési eredmények első helyein jelenjenek meg. Az internet-felhasználók 85%-a a mobilkeresési eredmények közül csak a 85% legfelső pár helyet látja. Testreszabott és mobil eszközökre optimalizált céloldallal javítsa a mobil eszközökkel elért felhasználói élményt.

Az okostelefon-felhasználók 70%-a elvárja, hogy a webhelyek éppolyan jól működjenek mobil eszközökön, mint számítógépeken.

Karácsonyi kampányok finomhangolása mobilhirdetésekkel Helybővítmények

A helybővítmények a hirdetést egy újabb sorral egészítik ki, mely az üzlet címét emeli ki. Ezek révén a vásárlók könnyen megtalálhatják az Ön üzletét. A hirdetők mintegy 10%-kal több átkattintást tapasztalnak a helybővítményeknek köszönhetően.

Hívásbővítmények Hívásbővítmény révén telefonszámmal egészítheti ki a hirdetést, így a vásárlók közvetlenül fel tudják Önt hívni. A hívásbővítmények alapján részletes listát kap a hirdetés kapcsán beérkező hívásokról. A hirdetők átlagban 6-8%-kal több átkattintást érnek el a hívásbővítményekkel.

Mobilajánlatok Teljesítményadatok alapján helyszín szerint módosíthatja az ajánlatot, így növelheti láthatóságát, amikor a vevők valamelyik üzlete közelében járnak. Az ajánlatokat változtathatja időszakok és eszközök szerint is, amikor a felhasználók valószínűleg a vásárlási időszak egésze alatt jutnak el a konverzióig. Használja ki a mobilvásárlás iránti igényt és növelje az üzlet látogatottságát mobil ajánlatokkal és bővítményekkel a karácsonyi időszakban.

Karácsonyi kampányok finomhangolása remarketinggel

A legtöbben sok időt töltenek a vásárlás előkészítésével, főleg ha szeretteiknek keresnek ajándékot. Ez jelentheti azt is, hogy egyetlen látogatás talán nem elég a webhelyen.

A remarketing nagyszerű módszer olyan érdeklődők meggyőzésére, akik még nem döntöttek egyértelműen Ön mellett. Ezzel növelhetők az eladások, és rövidre zárható a vásárlási folyamat, mivel utolérheti a webhely korábbi látogatóit.

Karácsonyi kampányok finomhangolása remarketinggel

A legjobb remarketing tippek:

1. Találja meg az interneten a webhely korábbi látogatóit minden eszközön, és vegye rá őket a konverzióra a Google széles körű lehetőségeivel.

2. Egyedi üzeneteket küldhet a felhasználóknak az Ön webhelyén meglátogatott oldalak, termékek és tartalom alapján.

3. Használja az AdWords remarketing listákat a keresési hirdetésekhez. Ezek a listák azáltal javítják a hirdetések teljesítményét, hogy a kulcsszavakat, az ajánlatokat és a kreatívokat a felhasználó webhelyen tanúsított korábbi tevékenységéhez igazítják. Az általános kifejezések – pl. az „ajándék” – november és december során mindig rendkívül népszerűek, ezért drágább az átkattintás költsége, és alacsonyabb a befektetés megtérülése.

4. Használja ki a dinamikus remarketing adta lehetőségeket. A karácsonyi ünnepi időszakban mindig óriási a forgalom. Dinamikus keresési hirdetések segítségével növelheti webhelye látogatottságát, és ehhez nem is szükséges hosszas kulcsszólistákat készítenie.

5. Használja ki a mobil remarketing adta lehetőségeket. Ha nincsen mobil webhelye, a kampány során egyszerűen jelölje be a mobil opciót is.

 

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s