Készülj fel az Ünnepekre Online marketing kampányok


Christmas shopping

A legtöbb cég Karácsonykor költ a legtöbbet marketingre de sokan nem figyelik a piacot és sok-sok bevételtől esnek el!

Tipikus hibák! Nincs semmilyen koncepció, nincs grafikai előkészítés(képes hirdetések, sliderek, FB kampány fotók, e-mail design)

Az egyik leghatékonyabb kampány típus a PPC kampány(Adwords, Facebook) ! Sajnos sokan megpróbálják szakértők nélkül és az esetek 80% -ban nem a legjobb végeredmény születik.

A másik súlyos Hiba nincs Karácsonyi Landing page(Érkeztető pldal)! PL:Ajándék Nőknek, ajándék férfiaknak, ajándék szülőknek, nincsenek ajándék ötletek, nincsenek csomagok PL: Ránctalanító csomag stb

NOVEMBER MINDENT VISZ! Figyelj oda mert a karácsonyi bevásárlások közel 50% Novemberben történik köszönhetően a Fekete Pénteknek!

A Keresés játszik nagyon fontos szerepet az ünnepi vásárlások során!

Az emberek 84%-a vásárlás előtt széles körű online keresést végez. Más szóval

az internetes keresésnek óriási jelentősége van a karácsonyi időszak során.

És ez ráadásul egyre fontosabbá válik.

61% a Vásárlóknak divatárut vagy kiegészítőket vásárol

31% a Vásárlóknak elektronikai berendezéseket vásárol
39% az online vásárlásoknak kereséssel kezdődik
49% -a karácsonyi vásárlók meglátogatnak egy boltot, vagy  “bemutatóteremet” vásárlás előtt

Nézz körül itt is:

karacsonyiajandek.lap.hu,

karacsonyiajandek.linkpark.hu,

karacsonyiajandek.wyw.hu,

karacsonyiajandek.linkcenter.hu,

Legfontosabb Dátumok Online Marketing kampányokra

November – December

2015. November 12-13-14 Joy napok !
2015. November 27. Black Friday ! Tavaly robbant be a köztudatba itthon, le is fagyott pár webshop mert nem voltak rá felkészülve PL:extreme digital
2015. November 30. Cyber Monday ! Ezt nálunk nagyon kevesen használják még!
2015. December 6. Mikulás meglepetés
2015. December 15-18 Utolsó Rendelési lehetőségek
2015. December 28-29 Karácsony utáni első Akció (Az Év utolsó Akciója – Vegye meg még idei áron)

Egy átlagos karácsonyi bevásárlás fejenként 50-100.000 Ft volt tavaly

Tavaly az egyik lénépszerűbb ajándékozási forma az ajándékutalvány volt !

A Mobil vásárlások 2014-ben 111%-al nőttek előző évhez képest!

Karácsonyi kampányok finomhangolása remarketinggel

A legjobb remarketing tippek:

1. Találja meg az interneten a webhely korábbi látogatóit minden eszközön, és vegye rá őket a konverzióra a Google széles körű lehetőségeivel.

2. Egyedi üzeneteket küldhet a felhasználóknak az Ön webhelyén meglátogatott oldalak, termékek és tartalom alapján.

3. Használja az AdWords remarketing listákat a keresési hirdetésekhez. Ezek a listák azáltal javítják a hirdetések teljesítményét, hogy a kulcsszavakat, az ajánlatokat és a kreatívokat a felhasználó webhelyen tanúsított korábbi tevékenységéhez igazítják. Az általános kifejezések

– pl. az „ajándék” – november és december során mindig rendkívül népszerűek, ezért

drágább az átkattintás költsége, és alacsonyabb a befektetés megtérülése.

4. Használja ki a dinamikus remarketing adta lehetőségeket. A karácsonyi ünnepi időszakban mindig óriási a forgalom. Dinamikus keresési hirdetések segítségével növelheti webhelye látogatottságát, és ehhez nem is szükséges hosszas kulcsszólistákat készítenie.

5. Használja ki a mobil remarketing adta lehetőségeket. Ha nincsen mobil webhelye, a

kampány során egyszerűen jelölje be a mobil opciót is.

holiday shoping

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s