A legtöbb cég Karácsonykor költ a legtöbbet marketingre de sokan nem figyelik a piacot és sok-sok bevételtől esnek el!
Tipikus hibák! Nincs semmilyen koncepció, nincs grafikai előkészítés(képes hirdetések, sliderek, FB kampány fotók, e-mail design)
Az egyik leghatékonyabb kampány típus a PPC kampány(Adwords, Facebook) ! Sajnos sokan megpróbálják szakértők nélkül és az esetek 80% -ban nem a legjobb végeredmény születik.
A másik súlyos Hiba nincs Karácsonyi Landing page(Érkeztető pldal)! PL:Ajándék Nőknek, ajándék férfiaknak, ajándék szülőknek, nincsenek ajándék ötletek, nincsenek csomagok PL: Ránctalanító csomag stb
NOVEMBER MINDENT VISZ! Figyelj oda mert a karácsonyi bevásárlások közel 50% Novemberben történik köszönhetően a Fekete Pénteknek!
A Keresés játszik nagyon fontos szerepet az ünnepi vásárlások során!
Az emberek 84%-a vásárlás előtt széles körű online keresést végez. Más szóval
az internetes keresésnek óriási jelentősége van a karácsonyi időszak során.
És ez ráadásul egyre fontosabbá válik.
61% a Vásárlóknak divatárut vagy kiegészítőket vásárol
31% a Vásárlóknak elektronikai berendezéseket vásárol
39% az online vásárlásoknak kereséssel kezdődik
49% -a karácsonyi vásárlók meglátogatnak egy boltot, vagy “bemutatóteremet” vásárlás előtt
Nézz körül itt is:
karacsonyiajandek.linkpark.hu,
karacsonyiajandek.linkcenter.hu,
Legfontosabb Dátumok Online Marketing kampányokra
November – December
Egy átlagos karácsonyi bevásárlás fejenként 50-100.000 Ft volt tavaly
Tavaly az egyik lénépszerűbb ajándékozási forma az ajándékutalvány volt !
A Mobil vásárlások 2014-ben 111%-al nőttek előző évhez képest!
Karácsonyi kampányok finomhangolása remarketinggel
A legjobb remarketing tippek:
1. Találja meg az interneten a webhely korábbi látogatóit minden eszközön, és vegye rá őket a konverzióra a Google széles körű lehetőségeivel.
2. Egyedi üzeneteket küldhet a felhasználóknak az Ön webhelyén meglátogatott oldalak, termékek és tartalom alapján.
3. Használja az AdWords remarketing listákat a keresési hirdetésekhez. Ezek a listák azáltal javítják a hirdetések teljesítményét, hogy a kulcsszavakat, az ajánlatokat és a kreatívokat a felhasználó webhelyen tanúsított korábbi tevékenységéhez igazítják. Az általános kifejezések
– pl. az „ajándék” – november és december során mindig rendkívül népszerűek, ezért
drágább az átkattintás költsége, és alacsonyabb a befektetés megtérülése.
4. Használja ki a dinamikus remarketing adta lehetőségeket. A karácsonyi ünnepi időszakban mindig óriási a forgalom. Dinamikus keresési hirdetések segítségével növelheti webhelye látogatottságát, és ehhez nem is szükséges hosszas kulcsszólistákat készítenie.
5. Használja ki a mobil remarketing adta lehetőségeket. Ha nincsen mobil webhelye, a
kampány során egyszerűen jelölje be a mobil opciót is.