Az online marketing legfontosabb területei
A téma természetesen meglehetősen összetett, tapasztalatunk szerint mégis három jól elkülöníthető összetevő szükséges a sikeres kkv online marketinghez, illetve az online marketing, mint rendszer leírható ezzel a három részterülettel.
Hatékony weblap: az egyik legfontosabb eleme a rendszernek egy jól megtervezett, hatékonyan működő céges weblap vagy webshop. A weblapon fog eldőlni, hogy az oda érkező látogatók mekkora részéből lesz tényleges érdeklődő, ill. vásárló, és hogy a meglévő ügyfelek megtartását mennyire tudja támogatni a cég online jelenléte.
Látogatottság: megfelelően nagy látogatószám nélkül nem lehet komolyabb sikereket elérni. Hiába a szép honlap, ha nem hozza azt kellő számú látogatót. Általában mindenféle látogatószerző megoldásra igaz, hogy a minőség fontosabb, mint a mennyiség. Szerintünk a PROFIT a legfontosabb!
Kommunikációs csatornák: természetesen maga a weblap is kommunikál, ezért ide az olyan interaktív megoldásokat soroljuk, mint az üzleti céllal működtetett Blog, e-mail marketing, link marketing, kép-videó marketing és a WEB 2.0 technikák hatékony alkalmazása.
Mindkét megoldás használható a piaccal való kapcsolattartásra, érdeklődő- és ügyfélszerzése, és számos egyéb fontos marketing feladatra.
Online Marketing Stratégia Kialakítása – megtervezése és beépítése az Integrált kampányokba