AZ ONLINE MARKETING LEGFONTOSABB TERÜLETEI


online marketing

Az online marketing legfontosabb területei

A téma természetesen meglehetősen összetett, tapasztalatunk szerint mégis három jól elkülöníthető összetevő szükséges a sikeres kkv online marketinghez, illetve az online marketing, mint rendszer leírható ezzel a három részterülettel.

Hatékony weblap: az egyik legfontosabb eleme a rendszernek egy jól megtervezett, hatékonyan működő céges weblap vagy webshop. A weblapon fog eldőlni, hogy az oda érkező látogatók mekkora részéből lesz tényleges érdeklődő, ill. vásárló, és hogy a meglévő ügyfelek megtartását mennyire tudja támogatni a cég online jelenléte.

Látogatottság: megfelelően nagy látogatószám nélkül nem lehet komolyabb sikereket elérni. Hiába a szép honlap, ha nem hozza azt kellő számú látogatót. Általában mindenféle látogatószerző megoldásra igaz, hogy a minőség fontosabb, mint a mennyiség. Szerintünk a PROFIT a legfontosabb!

Kommunikációs csatornák: természetesen maga a weblap is kommunikál, ezért ide az olyan interaktív megoldásokat soroljuk, mint az üzleti céllal működtetett Blog,  e-mail marketing, link marketing, kép-videó marketing és a WEB 2.0 technikák hatékony alkalmazása.

Mindkét megoldás használható a piaccal való kapcsolattartásra, érdeklődő- és ügyfélszerzése, és számos egyéb fontos marketing feladatra.

Online Marketing Stratégia Kialakítása – megtervezése és beépítése az Integrált kampányokba

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s