Karácsonyi Trendek a Google-tól


Most Mindenki Keres

Karácsonykor mindig adja magát, hogy visszatekintsünk az elmúlt évre és elgondolkozzunk rajta.

Épp ezt kell tenni az ünnepi időszakra szánt kampány összeállítása során is. Bemutatjuk 2014 fő

globális trendjeit, melyeket érdemes figyelembe venni.

1. trend: Videók

A videók mára az összes online forgalom 90%-át teszik ki.

A Facebook felhasználói naponta 500 évnyi videót néznek meg.

A YouTube havi nézettsége már eléri az egymilliárd látogatót.

2. trend: Közösségi hálók

Az internetközönség 77%-ának legalább egy közösségi oldalon van felhasználói fiókja.

Ugyanezek a felhasználók négyszer nagyobb valószínűséggel vásárolnak

meg egy terméket, ha azt egy ismerősük ajánlja.

A közösségi oldalak a fogyasztói döntéshozatal szerves részeivé váltak.

3. trend: Mobil

Globálisan az összes keresés 38%-át okostelefonokon végzik.

Az okostelefon-felhasználók a világ népességének 60%-át jelentik.

Az emberek 84%-a vásárlás előtt széles körű online keresést végez.

Más szóval az internetes keresésnek óriási jelentősége van a karácsonyi időszak során.

És ez ráadásul egyre fontosabbá válik.

ÜNNEPI ÜTEMEZÉS Google Adwords

Október

Ideje megalapozni, hogy megtalálható legyen Aktiválja az okostelefonokra és táblagépekre optimalizált

hirdetéseket Használjon remarketing /retargeting címkéket a webhelyeken Összpontosítson a

legnépszerűbb termékekre.

Október és november

Reagáljon a piac változásaira Naponta módosítsa az ajánlatok és a költségkeretek

összegén Alakítson ki remarketing / retargeting kampányokat!

December

Még ekkor is sok lehetőség van a célközönség elérésére

Növelje a hirdetések relevanciáját az aktuális ajánlatok részleteinek

közlésével Helybővítményekkel tájékoztathatja a vevőket, hol találják meg az üzleteket

Pontosítsa a „karácsonyi témájú” kulcsszavakat.

Karácsonyi kampányok finomhangolása mobil-hirdetésekkel

Az online keresési tevékenység a számítógépektől a mobil eszközök felé mozdul el:

A globális fogyasztói keresések 65%-a mobilkeresésekkel kezdődik.

A keresések 61%-a történik számítógépen, és csak 4%-a táblagépen.

Ügyelni kell arra, hogy kisebb képernyőkön is látható legyen a hirdetés.

A legjobb mobilhirdetés-tippek: Az ajánlatok növelésével érje el, hogy a

hirdetések a mobilkeresési eredmények első helyein jelenjenek meg.

Az internet-felhasználók 85%-a a mobilkeresési eredmények közül csak a legfelső pár helyet látja.

Karácsonyi kampányok finomhangolása mobil-hirdetésekkel

Google bővitmények-profit online marketing

Helybővítmények

A helybővítmények a hirdetést egy újabb sorral egészítik ki, mely az üzlet címét emeli ki.

Ezek révén a vásárlók könnyen megtalálhatják az Ön üzletét. A hirdetők mintegy 10%-kal

több átkattintást tapasztalnak a helybővítményeknek köszönhetően.

Hívásbővítmények

Hívásbővítmény révén telefonszámmal egészítheti ki a hirdetést, így a vásárlók közvetlenül

fel tudják Önt hívni. A hívásbővítmények alapján részletes listát kap a hirdetés kapcsán

beérkező hívásokról. A hirdetők átlagban 6-8%-kal több átkattintást érnek el a

hívásbővítményekkel.

Mobilajánlatok

Teljesítményadatok alapján helyszín szerint módosíthatja az ajánlatot, így növelheti

láthatóságát, amikor a vevők valamelyik üzlete közelében járnak. Az ajánlatokat változtathatja időszakok és eszközök szerint is, amikor a felhasználók valószínűleg a vásárlási időszak egésze alatt jutnak el a konverzióig.

Használja ki a mobilvásárlás iránti igényt és növelje az üzlet látogatottságát mobil

ajánlatokkal és bővítményekkel a karácsonyi időszakban.

Karácsonyi kampányok finomhangolása remarketinggel

A legtöbben sok időt töltenek a vásárlás előkészítésével, főleg ha szeretteiknek keresnek ajándékot. Ez jelentheti azt is, hogy egyetlen látogatás talán nem elég a webhelyen.

A remarketing nagyszerű módszer olyan érdeklődők meggyőzésére, akik még nem döntöttek

egyértelműen Ön mellett. Ezzel növelhetők az eladások, és rövidre zárható a vásárlási folyamat,

mivel utolérheti a webhely korábbi látogatóit.

A látogatók 96%-a konverzió nélkül lép ki a webhelyről.

A vásárlók 70%-a félbehagyja a folyamatot, miután a termékeket a kosárba helyezte.

A fogyasztók 49%-a 2-4 webhelyet nyit meg vásárlás előtt.

REMARKETING

A legjobb remarketing tippek:

1. Találja meg az interneten a webhely korábbi látogatóit minden eszközön, és vegye rá őket a

konverzióra a Google széles körű lehetőségeivel.

2. Egyedi üzeneteket küldhet a felhasználóknak az Ön webhelyén meglátogatott oldalak,

termékek és tartalom alapján.

3. Használja az AdWords remarketing listákat a keresési hirdetésekhez. Ezek a listák azáltal

javítják a hirdetések teljesítményét, hogy a kulcsszavakat, az ajánlatokat és a kreatívokat a

felhasználó webhelyen tanúsított korábbi tevékenységéhez igazítják. Az általános kifejezések

– pl. az „ajándék” – november és december során mindig rendkívül népszerűek, ezért

drágább az átkattintás költsége, és alacsonyabb a befektetés megtérülése.

4. Használja ki a dinamikus remarketing adta lehetőségeket. A karácsonyi ünnepi időszakban

mindig óriási a forgalom. Dinamikus keresési hirdetések segítségével növelheti webhelye

látogatottságát, és ehhez nem is szükséges hosszas kulcsszólistákat készítenie.

5. Használja ki a mobil remarketing adta lehetőségeket. Ha nincsen mobil webhelye, a

kampány során egyszerűen jelölje be a mobil opciót is.

Forrás:Google

 

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s