Milyen Tartalmat preferálnak az e-mail olvasók!?


Az amerikai Epsilon a napokban publikálta annak a felmérésnek az eredményét, amelynek során arra keresték a választ, hogy a kézbesített e-mailekben milyen tartalmakat preferálnak az olvasók.

Az eredmények alapján az ár (38%), a minőség (19%) és a kedvezményes ajánlatok (8%) voltak a döntő okok arra a kérdésre, hogy mi alapján dönt egy termék megvásárlása során a vásárlók.

e-mail marketing

e-mail marketing

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s