Üzleti Döntéshozók az Index szerint


Üzleti Döntéshozók a neten tájékozódnak leginkább

Az üzleti döntéshozók számára az internet, főként az általános portálok és a gazdasági, üzleti weboldalak jelentik az elsődleges információforrást. A CEMP kiadványai, különösen az Index.hu és a Portfolio.hu kiemelt helyet foglal el ebből a szempontból.

A speciális célcsoportok, így az üzleti döntéshozók informálódási és médiahasználati szokásairól lényegesen kevesebbet tudunk, mint a teljes magyar lakosságéról. A GfK-val és a TNS-sel végzett kutatásaikban arra keresték a választ, hogy ez a piaci kiadásokról döntő, személyes fogyasztásában pedig elit réteget jelentő célcsoport milyen médiumokat és eszközöket használ a tájékozódáshoz, milyen típusú információkra van szüksége és ezeket honnan és hogyan szerzi meg.

A GfK-val végzett kvantitatív kutatás eredményei szerint az üzleti döntéshozók számára az internet jelenti az elsődleges információforrást: 46%-uk elsősorban általános portál oldalakon, 43%-uk üzleti, gazdasági weboldalakon tájékozódik.

Különösen a fél és 4 milliárd Ft közötti árbevételű cégek hoznak üzleti döntéseket gazdasági weboldalon található információk alapján.

A GfK kutatása alapján az üzleti döntéshozók körében az Index.hu a leglátogatottabb és annak olvasói a leghűségesebbek. 38%-uk számára a politikai, közéleti tájékozódás első számú forrása az Index.hu. Az üzleti döntéshozók szerint a vizsgált weboldalak közül ennek a felülete a leginkább felhasználóbarát és ez hozza a legfrissebb híreket. Ugyancsak kedvelik az Index.hu laza, szókimondó stílusát. A Portfolio.hu látogatása pedig az egyik leginkább nélkülözhetetlen a munkájukhoz, mert – ahogyan a mélyinterjúkban kiemelték – gyorsnak és pontosnak tartják, kiváló kapcsolatrendszerrel és elemzői gárdával. forrás:cemp.blog.hu

ITT hozzátenném a NRC kutatását is amit még csináltattam

Pénzügyi kérdésekben a legmegbízhatóbb információforrásnak a hvg.hu-t és az fn.hu-t tekintik.
A legnagyobb elérést a Facebook mellett az index.hu és az origo.hu oldalak érik el.
Hvg.hu, fn.hu: az elsődleges célcsoportban viszonylag magas nézettség, emellett a leginkább megbízható online információforrások.
Index, Origo: a legnagyobb elérést lehetővé tevő oldalak, amelyek megbízhatósága szintén relatíve magas.
Leginkább figyelemfelkeltő hirdetések a közösségi oldalakon: akciók/kedvezmények, egészség/életmód, utazás/üdülés, nyereményjáték.
Tehát h az Üzleti Döntéshozókat céloznád meg a következő 5 oldalt nem hagyhatod ki: http://www.index.hu/gazdasag, http://www.origo.hu/gazdasag, http://www.hvg.hu/gazdasag, http://fn.hir24.hu/www.penzcentrum.hu

Üzleti Döntéshozók

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s