Ha már eldöntöttük hogy Például Román piacon szeretnénk megjelenni termékeinkkel pár nagyon fontos dolgot kell előtte elintéznünk.
0. Piackutatás Online
Mérjük fel kik lesznek a versenytársak és mit csinálnak online
Árakat hasonlítsuk össze, de több mint valószínű hogy mindenkinél olcsóbbak leszünk 🙂
1.Vegyünk egy román webtárhelyet egy http://www.valami.ro végződésű domainal PL: http://www.shoppingall.ro , http://www.shopping-all.hu
2. Fordíttassuk le a webshopunkat román nyelvre egy román szakfordítóval
3.Google Optimalizálást végezzük el románul (Goole Térkép, Google+, Google Webmaster , Google Analytics)
4. Legyen egy román cégünk és egy román címünk telefonszámmal
5.Román Ügyfélszolgálat Telefonszámmal románul beszélő kollégával
Ez azért fontos mert a vásárlók 70% Bukaresti lesz és ők nem szeretik annyira a magyarokat…
6.Google Adwords kampány románul Hirdetés nagyon fontos ahhoz hogy megismerjék termékeinket
Javasolt egy Nagy bevezető akcióval kezdeni
7. Vegyük fel a kapcsolatot a következő Ár összehasonlító oldalakkal
compari.ro, shopmania.ro, compara-pret.ro, kaboo.ro, pricewatcher.ro, www.indecis.ro, promotii.net, http://www.goshopping.com/ro
Pár román webshop:
http://www.magazinulluibebe.ro/
Egy magyar nagyon rossz Példa: http://www.heavytools.ro/ ők úgy gondolják a románok beszélnek magyarul 🙂 és szeretik a zenét a weboldalon