Konverzió Optimalizáló használata kötelező


guide-to-crafting-a-solid-PPC-campaign-for-newcomers

Konverzióoptimalizáló:

Google AdWords funkció, amely előrejelzi, hogy mely kattintások lehetnek értékesebbek, majd ennek megfelelően módosítja az ajánlatokat annak érdekében, hogy minél több nyereséget hozó kattintásokat kaphasson.

  • Ha fő hirdetési célja az, hogy konverziókat (például értékesítéseket, regisztrációkat vagy mobilalkalmazás-letöltéseket) érjen el, akkor a Konverzióoptimalizáló segítségével elérheti, hogy a költségkerete felhasználásával a legtöbb potenciális konverziót kapja. Ha a kampány célja például az, hogy eladjon egy webhelyén található terméket, akkor az eszköz segítségével potenciálisan több értékesítést érhet el, és kevesebbet kell fizetnie az értékesítést eredményező kattintásokért.
  • Az eszköz felhasználja konverziókövetési adatait is, hogy kiküszöbölje a nyereséghez nem vezető kattintásokat, és több konverziót eredményezzen, alacsonyabb költségvonzat mellett. Amikor a hirdetés jogosult a megjelenésre, akkor a Konverzióoptimalizáló a kampány konverziós előzményeinek felhasználásával automatikusan megállapítja az optimális CPC-ajánlatot. Az értékesebb kattintásokhoz magasabb, a kevésbé értékes kattintásokhoz pedig alacsonyabb CPC-ajánlatot állít be.
  • A Konverzióoptimalizáló használatával kétféle ügyfél-szerzésenkénti költség (CPA) alapú ajánlattételi beállítás közül választhat — ezek a cél CPA-ajánlat (az átlagos összeg, amennyit egy konverzióért fizetni kíván) és a maximális CPA-ajánlat (az az összeg, amelyet egy konverzióért fizetni hajlandó). Mobilalkalmazás-letöltéseket reklámozó kampányok esetén dönthet úgy is, hogy csak a cél CPA-értéket állítja be.
  • Az Intelligens CPC egy hasonló funkció, hiszen a Konverzióoptimalizálóhoz hasonlóan abban segít, hogy Ön több értékesítést vagy más konverziót érhessen el. A legfőbb különbség az, hogy az ECPC az Ön által beállított maximális CPC-ajánlatot veszi alapul, a Konverzióoptimalizáló pedig nem. A másik különbség az, hogy a Konverzióoptimalizáló a forgalom 100%-át módosítja, míg az ECPC kezdetben a forgalom 50%-ára terjed ki, majd a teljesítmény alapján változtatja meg ezt az arányt. Az ECPC nem érhető el mobilalkalmazás-letöltéseket reklámozó kampányok esetében. A konverzió ajánlati mutatójának a konverziók Beállítások oldalán történő kiválasztásával a Konverzióoptimalizáló és az ECPC is beállítható úgy, hogy a Konverziók (kattintásonként egy) vagy a Konverziók (kattintásonként több) beállítást használják.

Konverzió nézd meg itt a videót

A Konverzióoptimalizáló a konverziókövetési és a Google Analytics-adatok segítségével szerez Önnek több konverziót alacsonyabb költségek mellett.

A Konverzióoptimalizáló minden egyes hirdetésaukcióban optimalizálja az elhelyezéseit a haszonnal nem járó kattintások kiküszöbölése, és a lehető legtöbb hasznot hozó kattintás elérése érdekében.

Google AdWords-ajánlattételeinek kezelését is megkönnyíti, miközben hozzájárul az eredmények maximalizálásához.

Konverzió optimalizálás

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s