6 E-Mail Marketing tévhit


 

Marketing cycle sketch

Az e-mail marketing az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy forgalmat irányítsunk oldalunkra és növeljük az eladásainkat.

Ám sok a félreértés azzal kapcsolatban, miként küldjünk e-maileket.

Sok vállalat nem küld elég marketing típusú e-mailt . Íme néhány, tévhit amelyet mindenkinek javasolt elkerülni.

1. tévhit: Ha sok e-mailt küldesz, idegesíteni fogod az felhasználókat:

A kiterjedt tesztelés bebizonyította  hogy mindaddig, amíg az e-mailek és a tárgy jó és friss, változatos, és nem ad “spammy” érzést, akkor nem valószínű, hogy zavarod majd az e-mailekkel. Igen, páran ettől függetlenül is leiratkozhatnak. De a lényeg, hogy bátran küldhess leveleket, az vele jár, hogy elvesztesz pár feliratkozót. Megróbálhatod elkerülni a leiratkozást azzal, hogy felajánlod az e-mailek fogadásának korlátozását a leiratkozás lehetősége mellett/előtt. Ez a lehetőség akár 10%-kal is csökkentheti a leiratkozások számát.

Sajnos néhány ember leiratkozhat. De ha jó csinálod több bevételed lesz ebből mint veszteséged.
Ha megadod a leíratkozás lehtőségét mindig akkor sokkal kevesebben fognak leiratkozni.

 

2. tévhit: Ne küldd el az e-mailt kétszer. REMAIL nagyon fontos

Mi mindig kétszer küldük e-mailt, de megkeverve. Minden egyes levelet egy másik követ 48 órán belül, amelyet “remail”-nek nevezünk. Alapvetően ugyanaz a tartalma, azonban a tárgya eltérő. Csak azoknak küldünk “remail”-t, akik az elsőt nem nyitották meg.

Úgy tapasztaltuk, hogy a “remail”-eknek dupla akkora a hatékonyságuk (átl. 60%-os emelkedést látunk), anélkül, hogy új levelet írnánk vagy új design-t rajzolnánk.

 

3. tévhit: Az email-eknek rövidnek és kedvesnek kell lennie.

Persze, a leveleidnek elsősorban erős call-to-acton üzenetet kell tartalmaznia, amely görgetés nélkül látszik és nyilvánvaló. Azonban egy e-mail itt még nem ér véget. Számos felhasználó szeretne lejjebb görgetni több információért és tartalomért. Add meg nekik, amit szeretnének!  Tégy be egy sort a “best seller”-ekről, új termékekről, ügyfél beszámolókról vagy más hasznos információkról.

 

4. tévhit: Mindig legyen friss verziód

Néha a legjobban teljesítő email-ek azok, amelyeket már kiküldtél. Nem kell újra feltalálni a spanyol viaszt! Rendszeresen tekints vissza és vizsgáld meg a legjobban teljesítő leveleket 4-6 hónappal korábbról.Az ügyfelek nem fognak emlékezni, tehát ez nagyon jó módja annak, hogy kiegészítsd az új leveleket és kreatívokat kevés energia ráfordítással.

5. tévhit: Leíró tárgyra van szükséged

Hacsak nincs valami elképesztő sales lehetőséged arra, hogy az emberek ne tudjanak neked ellenállni, a leíró, eladás orientált témák nem igazán teljesítenek jól. Mi működik jól? A kreatív, megfogó, pillantás vonzó tárgyak. Engedd el magad és légy kreatív, szellemes és vicces. Ha megmosolyogtatod az embereket, akkor nem akarják majd megkeresni a leiratkozás gombot.

 

6. tévhit: A cégeknek kell EDM

Ez nem teljesen olyan, mint a szokásos havi hírlevél, amely teljesen hatástalan, hanem a hírlevelkre fordított idő a lényeg és az, hogy mennyire frekventáltan küldöd ki azokat. Az igazság az, hogy az emberek szeretik az apróságokat, amelyek könnyen emészthető információkat tartalmaznak, ez azt jelenti, hogy gondosan kidolgozott hírlevelekre van szükség, ahol sokkal kevesebb olvasásra van szükség, mint gondolnád. Ha időt áldozol rá és olyan leveleket hozol létre, amelyeknek könnyen emészthető a tartalmuk, akkor szinte minden kiküldéssel növelheted a megtérülést.

Email-Marketing

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s