Bizalom az Interneten – Webáruházak


Online vásárlást befolyásoló legfőbb tényező

a Bizalom

OnlineStore_iMac_Icon_300dpi

Kutatások bizonyítják hogy ha nem ismerik sem a kereskedőt sem a márkáit akkor a látogatók max 13 % ka fog vásárolni az oldalon. Ha ismerik a márkát és a terméket is akkor 90% fog vásárolni.

Márkák és logo használata kötelező mert a vásárlók legtöbbje márkákhoz kötődik.

Nagyon fontosak a vevői vélemények:Rólunk mondták

Másik nagyon fontos tényező a Lojalitás kialakítása és törzsvásárlók gyarapítása. Az új vevők megszerzése sokkal drágább mint megtartani a régi vevőket!!!

Veszélyek: az internetes vásárló percek alatt ki tudja deríteni mit írnak a márkáról a neten illetve mit írnak a termékekről más vásárlók.

A vásárlók ár-összehasonlító oldalakon gyorsan tájékozódhatnak az árakról és akcióról: http://www.arukereso.hu, http://www.argep.hu és a hamarosan érkezik a Google szolgáltatása is a Google Marketplace

google-base-shopping-results

A Google Merchand center meg fogja változtatni a találati sorrendet amikor termékekre keresünk, ezzel rá fogja kényszeríteni a webshopokat hogy hirdessenek ha azt szeretnék hogy a kereső első oldalán szerepeljenek ez lesz a SEO halála!!!

ShoppingResultsExample

Ezért nagyon sok nagy márka nem lépett az online vásárlás piacára PL:ZARA, H&M

Perszonalizáció Cookie követéssel

A legprofibb webáruház a Amazon.comelnöke szerint “egyik célom,hogy minden egyes látogató számára újra és újra átrendezzem a boltomat

Tanácsaim: Image kampányok, jó termékek, jó árak, állandó hirdetés a Google Adwordsben és a bizalom növelése !

Reklámok

Bizalom az Interneten – Webáruházak” bejegyzéshez ozzászólás

  1. Rácz-Akácosi Attila szerint:

    Kedves Lóránd,
    kerestem ehhez a cikkhez a forrást, de nem nagyon találtam a cikkben. Végül is találtam a kép alapján 2 cikket, amik 2012 júliusában kerültek kiposztolásra külföldi oldalakon.
    A téma sok piacvezető webáruházat rengethet meg, így van esetleg frissebb külföldi forrás a témáról?
    Köszönettel,
    Attila

  2. Rácz-Akácosi Attila szerint:

    Kedves Lóránd, bután fogalmaztam, igazából a Google Marketplace és Google Merchand terjeszkedéséről keresgélek éppen minél több információt.
    Köszönöm szépen,
    Attila

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s