NEBOJSA a Grey/G2 Ügynökségnél


Januártól Damjanovich Nebojsa erősíti a Grey/G2-t. A szakember korábban a Allegroup marketingvezetőjeként dolgozott.

hirdetés

Damjanovich Nebojsa

Nyilvános lett a szakmai körökben már hónapok óta forgó pletyka, hogy Damjanovich Nebojsa a Grey/G2-höz igazol. A szakember az Allegroup marketingigazgatója volt legutóbb, előtte pedig évekig független tanácsadóként, trénerként dolgozott, főként kis és középvállalkozások online tevékenységét segítette, de részt vett több hazai nagyvállalattal és multinacionális cég munkájában is. A tanácsadói munkák előtt Damjanivich médiaügynökségnél és sales projekteken dolgozott a kiadói iparágban. 

A szakember oktató tevékenysége is jelentős, a nevéhez fűződik online marketing szakirányú továbbképzés, a keresőmarketing specialista képzés, a CRM menedzser szakirányú továbbképzés az Edutus Főiskolán.

A Grey/G2 közleményében Damjanovich azt mondja, azért váltott, mert az úgy látja az ügynökségnél a digitális stratégia erősen részt vesz az integrált kommunikációban és ez a munka egy új kihívás, ahol a 14 éves tapasztalatát tovább tudja kamatoztatni.

A közleményben Tóth Gábor, Grey/G2 ügyvezetője a digitális vonal erősítésével indokolja Damjanovich leigazolását, így fogalmaz: “a Grey/G2 szeretne még nagyobb hangsúlyt fektetni a digitális projektekre és a szegmens meghatározó szereplőjévé válni. Ezért az új szakember feladata a már hagyományosnak tekinthető eszközökön túl új, integrált megoldások bevezetése a magyar piacra, melyek magasabb megtérüléseket hoznak majd az ügyfeleknek”.

A Grey/G2  – ahogy sok más nagy nemzetközi reklámügynökség is – évek óta próbálja erősíteni digitális lábát. 2009 augusztusban Spielmann Gábor kreatívigazgató kinevezésétis az integrált, csatornafüggetlen, digitális megoldások felé kanyarodással  indokolták. 2011 májusában, amikor Polgár Zsolt kreatívigazgató és Proszenyák Róbert digitális vezető érkezett, ennek a folyamatnak egy következő lépéshez érkezett a cég, akkor Tóth Gábor ezt mondta: “Az ügynökség nagy kihívások előtt áll, hiszen minden téren nyitni kívánunk a csatornafüggetlen, integrált kreatívmegoldások felé”.

A mostani lépéssel a digitális szakértelem tovább bővül: Proszenyák Róbert változatlanul vezeti a meglévő ügyfelekkel kapcsolatos munkákat, Damjanovich Nebojsa pedig az új ügyfelekért és a online tanácsadási üzletekért felel majd.

forrás: Nebojsa, kreativ.hu

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s