Email marketing – az ügyfelek elektronikus levélen keresztül való elérésre. Fontos azonban, hogy az email marketing nem csak a hírlevelek küldéséből áll. Ugyan úgy ide tartoznak az automatikus üzenetek, a hírleveles adatbázis karbantartása, az eseti emailek vagy a megfelelő listakezelés is.
Egy jó hírlevél vagy eDM segítségével értékes konverziókhoz juthat, de kérdés, hogy jelenleg alkalmazott megoldása a lehető legteljesebb mértékben képes-e ezt ellátni.
Az adatbázis karbantartás elengedhetetlen kelléke, hogy értékes címlistáját minél hosszabban tudja használni. Tudja mekkora ahírlevél listája? Tudja, hogy havonta mennyi a leiratkozások száma? Tudja, hogy miért iratkoznak le ügyfelei? Tudja, hogy milyen megoldásokkal tudja ezt megelőzni, ellensúlyozni?
Sok tényezőn múlhat a siker.
Az eredményességet alapvetően meghatározza a levél drótváza, az alkalmazott grafikai megoldások, a technikai héttér, a levelező lista állapota és még pár hasonlóan fontos tényező. Vajon Ön a számára megfelelő kombinációban alkalmazza ezeket?
Bevételt nem csak a hírlevelekkel, hanem automatikus üzenetekkel is elérhet. Egy jól kialakított rendszer segítségével építheti márkáját és a megfelelő impulzusok révén személyre szóló ajánlatokkal is elérheti vásárlóit.
Ha szeretne fejleszteni email tevékenységén, vagy problémát okoznak a spam-be került hírlevelek egy elemző vizsgálat segít pontos képet kapni a rendelkezésre álló eszközökkel elérhető reális eredményekről.
EMAIL MARKETING TANÁCSADÁS
Az email audit során megfogalmazott javaslatokkal javíthatja eredményeit, és ha esetleg a fejlesztéssel, kampánykezeléssel, utóértékeléssel kapcsolatban van szüksége segítségre, ebben is készséggel állunk rendelkezésére.
Ha eddig úgy gondolta, hogy az email marketing mérőszámai csak a megnyitási és klikkelési százalékokat jelenti, akkor engedje meg, hogy segítsünk.
Kérjen Ajánlatot!
Szinte Romulus Loránd
06707082263
lorand@wprodukcio.hu