– A látogatók nem biztos, hogy azt látják majd a honlapodon, amire számítasz.
– A látottak értelmezését befolyásolja a személyes hátterük, az ismereteik, az elvárásaik és az , hogy mennyire ismerős nekik amit látnak.
– Elérheted, hogy az emberek egy bizonyos módon lássák a dolgokat, ha megfelelő módon tálalod.
– Amikor a számítógép képernyőjére nézel, általában a periférikus látásodat használod, hogy egy gyors pillantással felmérd, miről is szól a weboldal.
– Bár a képernyő középső területe a fontos a centrális látás számára, nem hagyhatod figyelmen kívül a néző periférikus látását és látóterébe eső részeket. Figyelj rá, hogy az oldal szélén szereplő tartalmak világosan kifejezzék az oldal célját.
– Ha azt szeretnéd, hogy a látogatók a képernyőnek egy bizonyos területére figyeljenek ne helyezz el villogó tartalmakat a periférikus látóterükben.
– Használj mintákat amilyen gyakran csak tudsz, hiszen az emberek úgyis azokat keresik!
– Csoportosítással, illetve üres tér használatával alkoss mintákat.
– Ha azt szeretnéd , hogy a felhasználók felismerjék a tárgyakat vagy ikont használd a tárgy egyszerű geometrikus rajzát!
– A háromdimenziós motívumok helyett használj inkább kétdimenziós ábrákat mert a szem kétdimenziós képet továbbít az agynak.
– Ha egy weboldalon arcot látunk , gyorsabban reagálunk rá mint bármely más tartalomra
– Érzelmileg az hat ránk egy weboldalon, ha az ott látható arc egyenesen ránk néz
– Ha az oldalon lévő arc a termékre néz, mi is abba az irányba fogunk nézni