ÉN 2.0 Márkaépítés Social Média segítségével – álláskeresőknek kötelező olvasmány


Online Márkaépítés

Az Én 2.0 kézen fogva vezet minket az úton, melynek során személyes márkánkat felépíthetjük, fenntarthatjuk és karrierálmaink elérése érdekében alkalmazhatjuk.

én márkaépítés online

Akár pályát akarunk változtatni, akár állást keresünk vagy a munkahelyünkön szeretnénk előrébbjutni, Dan Schawbel, a személyes márka szakértője megmutatja a kiutat a közösségi média áthatolhatatlannak tűnő labirintusából. A könyv – a blogolás, a videós önéletrajz, és az olyan networking oldalak, mint a LinkedIn, a Facebook és a Twitter mellett – immár elengedhetetlen és a legkorszerűbb eszköze lett a saját márka kiépítésének és a karrierépítésnek.

Dan Schawbel a Millennial Branding managing partnere, a Personal Branding című magazin kiadója és a személyes márka vezető szakértője. Online naplója, a www.Personalbrandingblog.com – melynek cikkeit olyan mérvadó amerikai portálok is átveszik, mint a Reuters és a Fox Business – napjaink legfontosabb karrierépítéssel kapcsolatos blogjainak egyike.

Dan rendszeresen ír cikket a Wall Street Journal és a Metro US számára is, és ő a BusinessWeek legfiatalabb publicistája. Több mind 150 alkalommal tűnt fel az online és offline médiában, többek között a New York Times-ban, a Wall Street Journal-ban, a CBS-en, a Fox-on és az ABC-n.

SBN 978-963-304-087-4
megjelenés: 2012. augusztus 15.
terjedelem: 280 oldal
formátum: 145*210

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s