Google Nap 2012 szept 4. Jabjab online
YOUTUBE hirdetések hatékonyan
Mennyibe kerül a Youtube hirdetés?
– amennyit rá tudsz szánni… itt is aukciós rendszer dönti el kinek a hirdetése jelenik meg hol és mikor CPV cost per view val kell számolni nem a CPC-vel csak virtuális CPC számolható ki
In search átlag: 5-20 Ft CPV
InDisplay : 10-22 Ft CPV
In Stream: 4-10 Ft PV
Virtuális CPC 40-90 Ft.
VTR erősen függ a relevanciától….
Próbáljuk meg összekötni a Youtube videó csatornát a Analyticsel mert sokkal több infót kapunk PL: Call to action overlay hirdetést így lehet beállítani és látni fogod a kik látták a hirdetést korosztály szerint.
Itt is nagyon fontos legyen jól szépen beállítva a youtube video csatorna
Call to action Overlay a youtube videóhoz kapcsolódik nem az Adwords-höz
56×56 kép külön kell hostolni
CTR 1-2% nem működik túl jól csak kiegészítésnek jó
In search : kicsi de erős
In Display : inkább image Brandig építésre jó
Milyen hosszú legyen a videó?
Fordított TV a Logo legyen az elején mert hamar elkattinják főleg a In Displaybe
In Stream-be első 5 másodperc a legfontosabb építsél be Branding elemeket!!!!
IN STREAM Freguency Cap
-enélkül tilos in stream hirdetést futtatni mert sok lesz a megjelenés és sok negatív bejezésed lesz
– 3-5 hét /egyedi felhasználó ne legyen több mert negatív lesz
Demográfia Fontos? NEM
– a legtöbben úgy használják a youtube-ot hogy nincsenek bejelentkezve
– ki kell kapcsolni a korcsoportokat unknow a legjobb
Kampány szerkezet?
– Külön In search+In Display
– Külön kampányt a In Stream kell a frequency cap miatt
– Külön GND kampányt
Mindig lesznek negatív beírások hozzászólások, tudni kell kezelni….
Legfontosabb hiányossága a Adwords Editor …..problémás a ügyfél felé kommunikálni
Ügyfél !!!
Jó de akkor hol? és miért nem ott és mikor jelenik meg? Csinálj táblázatot….ha van rá időd
Videó Remarketing GDN kampány
– nincs szükség a listákhoz kódokkal nem kell szarozni
– a kialakított listát lehet használni a GDN kampányoknál tehát elkapod a videóval utána a bannerrel
vagy elkapod a videó 3. részével azokat akik látták a 1. részt ehhez kell legalább 3 részes videó itt nagyon jól lehet játszani a felhasználókkal