Social Média titka: nyitottnak, kicsit nagyképűnek és rámenősnek kell lenni.


Az indiai származású, amerikai közösségimédia-guru Sree Sreenivasan. A Columbia Egyetem újságíró tanszékének szakértője, a C-Net külső munkatársa szerint egy nyilvános – ráadásul nagyon sajátos és gyakran változó – környezetben ahhoz, hogy észrevehetőek legyünk, nyitottnak, kicsit nagyképűnek és rámenősnek kell lenni.

A lehengerlő stílusú előadó a bécsi zenei könyvtár dísztermében arra kért bennünket, a körülbelül húsz résztvevőt, hogy fennhangon kiabáljunk vele együtt úgy, mintha csak egy szekta tagjai lennénk. Mindenki zavartan nézett körbe, hogy tényleg jól hallottuk-e a kérést, de azért belementünk és ezt kiabáltuk:

Legyél:

segítőkész
hasznos
informatív
releváns
praktikus
aktuális
nagyvonalú
hiteles
rövid
szórakoztató

Mert nagyjából ilyen egyszerű. Sree Sreenivasan tanácsai ebben a tíz pontban foglalhatók össze, ennyi kell szerinte ahhoz, hogy valaki követhető (followable) legyen a közösségi oldalakon, legyen az a Twitter, a Facebook, a Linkedin vagy bármelyik másik oldal, szolgáltatás.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s