Az indiai származású, amerikai közösségimédia-guru Sree Sreenivasan. A Columbia Egyetem újságíró tanszékének szakértője, a C-Net külső munkatársa szerint egy nyilvános – ráadásul nagyon sajátos és gyakran változó – környezetben ahhoz, hogy észrevehetőek legyünk, nyitottnak, kicsit nagyképűnek és rámenősnek kell lenni.
A lehengerlő stílusú előadó a bécsi zenei könyvtár dísztermében arra kért bennünket, a körülbelül húsz résztvevőt, hogy fennhangon kiabáljunk vele együtt úgy, mintha csak egy szekta tagjai lennénk. Mindenki zavartan nézett körbe, hogy tényleg jól hallottuk-e a kérést, de azért belementünk és ezt kiabáltuk:
Legyél:
segítőkész
hasznos
informatív
releváns
praktikus
aktuális
nagyvonalú
hiteles
rövid
szórakoztató
Mert nagyjából ilyen egyszerű. Sree Sreenivasan tanácsai ebben a tíz pontban foglalhatók össze, ennyi kell szerinte ahhoz, hogy valaki követhető (followable) legyen a közösségi oldalakon, legyen az a Twitter, a Facebook, a Linkedin vagy bármelyik másik oldal, szolgáltatás.