Ki a jobb? SEO vagy PPC!? Én a PPC -re szavazok
Van egy csomó előnye és hátránya mindent amit megfogsz tanulni, ha elolvasod az apró írást az alábbi infographic-ot.
Lássuk, hogyan megy a harc.
Miért SEO fogja megnyerni a harcot?
SEO befektetés megtérülése továbbra is emelkedni fog sokkal azután PPC tetőzött. Ez több okból is lehetséges. Ha következetesen keresi hasonló feltételekkel (mert ez a szakterülete), akkor elkezd látni ugyanazokat a hirdetéseket, és fejleszteni a megfelelő banner vakság (vizuális tuning ) UPPERCUT!
85%-a kattintásokból származó keresésből vannak a szerves kapcsolatok, nem pedig a fizetett hirdetésekből. Szénaforgató!
86%-a webes keresők bizalmi szerves SEO listát több mint szponzorált / fizetett PPC listák. LOW-csapás! (jaj)
Miért PPC fogja megnyerni a harcot?
PPC van, és azonnali eredményeket tud generálni a weboldalnak, amint bekapcsolja a csapok (sokkal gyorsabb, mint SEO, amely hatóságának meg kell erősíteni a weboldalnak).
Hozzáadása a tömegből származó cég, mint Trada, és akkor nem csak a munka ki a lap -, de lásd a magasabb megtérülés következtében. # RABBITPUNCH
Tudja kezelni a költségvetést, és mérni a megtérülést, sokkal könnyebben PPC-vel. # STIFFJAB
50% a weboldalra Érkező kiskereskedők egy oldalon a fizetett hirdetésekből nagyobb valószínűséggel vásárolnak, mint azok, akik eljöttek egy szerves kapcsolat. # KIDNEYPUNCH
Mit gondolsz, ki nyerte a harcot?
Van egy preferencia vagy érv a SEO vs PPC ! – Menjünk harcolni . Jó móka lesz.