FACEBOOK EXCHANGE hirdetés


A sok megjelent hír közül mi kiemeljük a Bloomberg TV-t, ahol szóban is elmondják az újdonság lényegét:

A Facebook a harmadik féltől származó hirdetések bevezetését tervezi, amelyek ára valós időben fog alakulni, és azt a célt szolgálja, hogy minél hatékonyabban célozza (target) a felhasználókat. Ez ugyanaz a technológia, amelyet a Google is használ a saját AdWords rendszerében.

A Facebook Exchange szolgáltatás lényege, hogy lehetővé teszi a hirdetőknek, hogy a keresési előzmények alapján helyezzenek el hirdetéseket a felhasználók falain, jelentette be a cég szóvivője Annie Ta a tegnapi napon. A hirdetések ára a megjelenések alapján lesz meghatározva, az értékesítéssel pedig a technológiai partnercégek fognak foglalkozni, mint: TellApart Inc., Turn Inc., Triggit, DataXu Inc., MediaMath Inc., AppNexus Inc., The Trade Desk Inc. és az AdRoll.com. A szolgáltatás pár héten belül debütál, és az alapját a böngészőkben tárolt sütik képezik, amelyek segítségével a Facebook követni tudja a keresési szokásainkat.

A sok megjelent hír közül mi kiemeljük a Bloomberg TV-t, ahol szóban is elmondják az újdonság lényegét:

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s