Online Marketing eszközök


Blog –
A webhelyek vagy internetes magazinok egy bizonyos típusa, amelyen cikkeket és
híreket tehet közzé, s ezekhez a látogatók megjegyzéseket fűzhetnek.
Vizuális hirdetések – Webhelyeken megjelenő reklámok. A vizuális hirdetések lehetnek
statikusak vagy animáltak, és képeket, videót, szöveget vagy interaktív elemeket is
tartalmazhatnak.

E-mail marketing –
Olyan marketingtechnika, amelynél az e-mailt használjuk arra, hogy
reklámozzuk a termékeinket vagy szolgáltatásainkat a potenciális ügyfelek körében,
a meglévő ügyfelekkel pedig újabb üzleteket kössünk.

Helyi marketing –
Olyan marketinges törekvések, melyekkel üzletét az Ön régiójában,
megyéjében vagy városában (helyi körzetében) reklámozza a lehetséges fogyasztóknak.
Természetes (organikus) keresési eredmények – Olyan, a keresők eredményoldalain
ingyenesen megjelenő bejegyzések, amelyek relevánsak a keresett kifejezéssel
kapcsolatban.

Kattintásonkénti fizetés (Pay-Per-Click – PPC) –
Olyan online fizetési modell, amelynél
csak akkor kell fizetnie, ha a hirdetésére kattintanak.
Beruházási megtérülés (Return on Investment – ROI) – Egy beruházás
teljesítményének vagy hatékonyságának a mérését biztosító módszer. A marketingre
fordított beruházás megtérülésének (ROI-jának) kiszámításához osztanunk kell a hasznot
(a megtérülést) a beruházás költségeivel.

Keresőmarketing (Search Engine Marketing – SEM) –
Keresőoldali online hirdetések
alkalmazása abból a célból, hogy segítsen a látogatóknak megtalálni az Ön webhelyét.
A keresőmarketingben gyakran alkalmazzák a kattintásonkénti fizetést (PPC, más néven
kattintásonkénti költség vagy CPC), egy olyan ajánlattételi modellt, amelynél a hirdetőnek
csak akkor kell fizetnie, ha valaki a hirdetésére kattint.

Keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization – SEO) –
A webhely jelenlétének javítása a keresők természetes keresési eredményeiben.

Keresési eredményoldalak –
Az a webhelyeket tartalmazó lista, melyet a keresőmotor
(pl. a Google) jelenít meg, miután valaki rákeresett egy szóra vagy kifejezésre.

Közösségi média –
Webhelyek, blogok, fórumok, online közösségek, közösségi hálózatok,
valamint kép- és videómegosztó webhelyek, melyek a felhasználókat interakcióra,
megosztásra, együttműködésre ösztönzik.

Közösségi médián alapuló marketing –
Vállalkozása, terméke vagy szolgáltatása
hirdetése és népszerűsítése a közösségi médián és a közösségi média körébe tartozó
webhelyeken keresztül.

Advertisements

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s