

A Facebook a Thinkdigitalt választotta, mint Sales House-t a közép-kelet-, és dél-kelet európai régió 6 országában. A most aláírt megállapodás értelmében a Thinkdigital Görögország és Ciprus után a jövőben Magyarországon, Romániában, Bulgáriában és Albániában is képviseli Facebook prémium hirdetési megoldásait.
Odysseas Ntotsikas, a Thinkdigital csoport ügyvezetője hozzátette “a Facebook rohamtempóban vált a mindennapok részévé Magyarországon. Havonta több mint 3,6 millió magyar tölt el átlagosan 280 percet az oldalon, és lép kapcsolatba átlagosan több mint 130 ismerősével.
A Facebook prémium hirdetési megoldásai egyedülálló lehetőséget kínálnak a hirdetőknek, hogy tömegesen és hatékonyan érhessék el célcsoportjukat videó, és más vonzó formátumok segítségével”.
A Facebook EMEA régióért felelős értékesítési igazgatója, Rick Kelley a következőket mondta a megállapodásról: “Izgatottan jelentjük be a Thinkdigitallal folytatott együttműködésünk kiterjesztését Magyarországra. Görögországban és Cipruson a Thinkdigital által nyújtott kiváló minőségű szolgáltatásoknak és az ügyfelek számára biztosított támogató munkának meghatározó szerepe van a prémium hirdetési megoldások terén elért üzleti sikereinkben.
A Thinkdigital nemcsak kiemelkedő tudással és tapasztalattal rendelkezik a platformunkról, de hathatós segítséget nyújt a hirdetők számára, hogy azok megoldásainkat (rajongói oldalak, hirdetési- és technikai megoldások) használva kapcsolatot építhessenek ki célközönségükkel. Bizonyosak vagyunk benne, hogy az eddigi sikereket Közép-Európa más országaira is ki tudják terjeszteni.”
forrás: SocialTimes
