Adwords újítás



Új földrajzi célzási funkciók

Az AdWords megújult földrajzi célzási eszközével könnyen megtalálhatók a megcélozni kívánt területek. Emellett további adatokat is biztosítunk a különböző helyszínekről, amelyek segítségével könnyebben eldöntheti, mely területeket szeretné megcélozni:

Keresési javaslatok: Amikor elkezd begépelni egy helynevet, a megjelenő javaslatokkal gyorsan megtalálhatja a kívánt helyet.

Közeli helyek: A közeli helyek olyan közeli területek, amelyeket érdemes lehet felvennie a megcélzott helyek közé. A közeli helyek felvehetők a kampányokba, vagy kizárhatók azokból.

Kapcsolódó helyek: Kapcsolódó helyek lehetnek az Ön által megadott hely közelében lévő helyek, a hasonló névvel rendelkező helyek, valamint a hasonló nevű helyet tartalmazó nagyobb területi egységek. A kapcsolódó helyek felvehetők a kampányokba, vagy kizárhatók azokból.

Nagyobb területi egységek: A nagyobb területi egységek a kiválasztott helyet tartalmazó nagyobb területek. Ha nagyobb közönséget szeretne elérni, érdemes lehet megfontolnia a nagyobb területi egység felvételét.

A megcélzott terület kisebb területi egységei: Sugár alapján történő célzás esetén a “Helyek ezen a célzáson belül” területen külön-külön is kiválaszthatja a körön belül található összes helyet.

Elérés: A rendszer már elérési adatokat is biztosít, amelyek a megcélzott helyen található közönség becsült létszámáról tájékoztatnak a Google webhelyeken található egyedi cookie-k száma alapján. Ez az érték jelentősen különbözhet a népszámlálási adatoktól, és csak általános iránymutatóként, egy adott földrajzi célon található felhasználók más földrajzi célokhoz viszonyított számának megállapítására használható. Emellett a “Korlátozott eléréssel” rendelkező területekről is információkat nyújtunk — ezek olyan területek, amelyeken a felhasználók száma alacsony, vagy az IP-címek minősége a helyleképezéshez nem megfelelő. Az elérési adatokról további tájékoztatást itt olvashat.
Pontosabban körvonalazott földrajzi helyek: Az új földrajzi célzási eszköz jobban körvonalazott földrajzi helyeket kínál. A földrajzi helyek körvonalainak és határainak megtekintéséhez a földrajzi célzási beállítások létrehozásakor vagy szerkesztésekor kattintson a Térkép megjelenítése lehetőségre. (Vegye figyelembe, hogy a körvonalak/határok csak hozzávetőlegesek.)

“Tervezett eltávolítás” megjelölés a megszűnő helyekre vonatkozóan: Az új földrajzi célzási eszköz jelzi, ha egy adott célhely a valós földrajzi viszonyok változása, vagy az ismétlődő vagy egymást átfedő földrajzi helyek miatt megszűnik. Az eltávolításra ítélt területekről és az azokhoz kapcsolódó teendőkről további információkat itt olvashat.

A kampányonként beállítható célhelyek maximális száma: Az AdWords rendszerben kampányonként megcélozható vagy a célzásból kizárható területek maximális száma 10 000-re nőtt, amelyek mellé további 500 közeli hely állítható be.
Az AdWords Editor 9.5-ös és korábbi verziói, valamint az AdWords API 201101-es és korábbi verziói továbbra is 300 célzott és 300 célzásból kizárt terület beállítását teszik lehetővé kampányonként.

Új helyen elérhető funkciók

Az új földrajzi célzási eszköz egyes funkciói megváltoztak:

Térképpont lap: A Térképpont lap új helyre került. A Célzás sugár alapján funkcióval megcélozhatók a földrajzi helyek körüli területek.
Irányítószám körzete körüli terület célzása: A “Célzás sugár alapján” funkcióval akkor is megcélozható a kívánt irányítószám körüli terület, ha a város irányítószám szerinti kijelölése nem lehetséges. Ebben az esetben a “Helyek ezen a célzáson belül” funkcióval a kapcsolódó városok is kiválaszthatók.

Megszűnt funkciók

Az eszközből néhány funkciót eltávolítottunk, hogy helyüket új funkciók vehessék át:

Csoportok: Az új földrajzi célzási eszközben nem találhatók országcsoportok, a konkrét országok között azonban továbbra is megkeresheti azokat, amelyeket fel szeretne venni a célhelyek közé. Emellett a “Közeli helyek” funkcióval megtekintheti és felveheti a célhelyek közé a közeli országokat.
Tallózás lap: Megszűnt a földrajzi helyek tallózásának lehetősége (nem tallózható végig például Kalifornia állam összes városának listája). Ehelyett a Közeli helyek funkció használatát javasoljuk, amellyel megtalálhatók a közeli megcélozható földrajzi helyek.
Egyéni lap: Nem állíthatók már be egyéni alakzatok (sokszög szerinti célzások). Javasoljuk, hogy a földrajzi helyek körüli terület célzásához használja a Célzás sugár alapján funkciót, vagy egy földrajzi teljesítményjelentés segítségével állapítsa meg, hogy az egyéni alakzatai közül mely földrajzi helyeken kaptak jelentősebb forgalmat, és célozza meg azokat.
Csoportos hozzáadási funkció: Az AdWords legújabb verziója a célhelyek csoportos felvételét nem támogatja. Az AdWords Szerkesztő és az AdWords API segítségével a célhelyek továbbra is felvehetők csoportosan is.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s