Nebojsa az Alle Groupnál


nebojsaForrás Dunder.hu

Damjanovich Nebojsa mától a vaterát is üzemeltető allegroup.hu megbízott marketing igazgatója (CMO). Az elmúlt 10 évben független tanácsadóként dolgozó kollégát a váltás kapcsán kérdeztem.

– Hogyan és miért merült fel a neved az allegroup.hu Kft. megbízott marketing igazgatói (CMO) pozíciójára és miért vállaltad el?
Anno a Vatera Kft-től, most pedig az allegroup.hu-tól szinte minden évben kaptam egy-egy megbízást az online marketinggel kapcsolatban, így a céget kívül-belül jól ismerem. Gondolom, ez vezérelte Csupor Erik ügyvezetőt, hogy ebben a pillanatban gondoljon rám. Nem utolsósorban az is fontos szerepet játszott, hogy a marketing részlegen több ember járt valamelyik online marketing képzésemre, így nem lesz ismeretlen a társaság.

– Sikeres tanácsadói ügyfélkört építettél ki az elmúlt tíz évben, több iparágban is kipróbáltad magad. Mi lesz a létező ügyfélköröddel?
Büszke vagyok arra, hogy nem volt sok ügyfelem, de azok, akik voltak, többször kerestek meg megbízásokkal, azaz szinte évente dolgoztunk együtt. A 10 év alatt leginkább a gyógyszeriparban és a szállodaiparban voltak megbízásaim, de persze más iparágakban is. Biztos vagyok benne, hogy az eddigi ügyfeleim találnak megfelelő tanácsadó céget, aki tud majd segíteni online marketing kérdésekben is.

– Azt hallani, hogy a megbízásod év végéig szól. Igaz ez? Milyen felelősségre és lehetőségekre számítasz ez idő alatt az allegroupnál?
A megbízásomról sajnos bővebben nem tudok nyilatkozni. Most az a legfontosabb, hogy az eddigi marketing igazgatótól, Lakinger Józsitól – aki nagyszerű online marketing szakember – átvegyem a feladatokat és segítsek a projektek kivitelezésében, valamint a marketing részleg irányításában. Ez már nagy felelősség, és kérdés, hogy év végéig a munkám eredményei egyáltalán láthatóak lesznek-e.

– Mire számíthatnak az allegroupnál dolgozó munkatársak Tőled?– Mindenképpen a tapasztalatomat és az alaposságomat szeretném átadni a munkatársaimnak, bár nagyszerű szakember gárdáról beszélünk. Tudtommal ma Magyarországon nagyon kevés olyan cég van, ahol ennyi és ennyire erős online marketing szakember található, mint az allegroup.hu-nál. Igazán büszke vagyok arra, hogy együtt dolgozhatunk.

– Nem tartasz-e a rövidtávú túlterheltségtől, kiégéstől?– Nem hiszem, hogy ilyesmi előfordulhat, de az embernek tudnia kell kikapcsolódnia és feltöltődnie. Boldog házasságban élek, januárban babát várunk – engem ez tölt fel energiával.

És ki Ő? Aki még nem ismerné a Jodát:

Damjanovich Nebojsa, szállodai marketing tanácsadó

“Damjanovich Nebojsa a hazai online marketing egyik meghatározó szereplője” – Világgazdaság, 2009.

Szállodaipari marketing tanácsadóként 2001 óta tevékenykedik. Ügyfelei körében többek közt olyan szállodák is voltak, mint a Danubius csoport, Hunguest Hotels, Corinthia Hotel, Spirit Hotel, Carbona Hotel, Hotel Rubin, Civis Hotel, Kolping Hotel, Zara Hotel, Karos-Spa Hotel, Európa Fit Hotel, Balneum Hotel, Hotel Spa Hévíz, La Contessa Hotel, de szállodaipari szolgáltatók is, mint a Hostware, vendegvaro.hu, c-travel.hu, travelport.hu, startutazas.hu, és TDM szervezetek országszerte.

Egyéb visszatérő ügyfelei többek között a Vodafone, a Microsoft Magyarország, a T-Com, a T-Online, a Magyar Telekom, a NOKIA Hungary, a HVB Bank Hungary, a Raiffeisen Bank, az OTP Bank, a HP, a sanofi-aventis, a GlaxoSmithKline, a Bayer, a Richter Gedeon, a Teva Magyarország, az AstraZeneca, a DHL, a UPC, az Air France, a Vatera, a Tele-Data, az Office Depot, a Syngenta, a Sanoma Budapest, az Inform Média és a Lapcom.

2010-től azoknak a független tanácsadóknak, trénereknek és coachoknak is segít, akik nem tudnak módszeresen ügyfeleket szerezni. Eddig több százan vettek részt MAT online mentoring programjaiban.

Két saját könyve van, az “Email marketig” és a “Keresőmarketing”. Közös szerzőkkel a HVG kiadásában jelentette meg a „Blogvilág” című könyvet, illetve szakmailag lektorálta John Battelle „Keress” és Dr. Eszes István “Digitális gazdaság” című könyveket. 
Szakmai cikkeket és tanulmányokat publikál a magyar és angol offline és online médiában: Népszabadság, Világgazdasság, Kreatív Online, Kreatív, Média Figyelő, Figyelő, BTL, Menedzsment Fórum, Business Online, Kommunikáció Menedzsment, Marketing Pirula, GYOM (Gyógyszeripari Online Marketing), Independent Consultants Association, Global Brand Network, eMarketing Association.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s