5 OK amiért Facebook Rajongók lelépnek


A legtöbb gond a érdektelenséggel van!
Legyünk viccesek, mehökkentőek de nem unalmasak!!!!

Quick facts:
– “The brand was no longer of interest to me” – 49%
– “The information available was not interesting” – 46%
– “Information was published too often” – 36%
– “The brand published information I did not appreciate” – 27%
– “Information was not published often enough” – 14%

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s