A top 10 legnagyobb hiba, amit elkövethetsz egy Facebook oldallal kapcsolatban


A Socialbaker által ajánlott top 10 hiba, amit sose kövess el a Facebook oldaladon

Én ezzel egy kicsit vitatkoznék….ezért nem kell teljesen komolyan gondolni

1. Túl gyakori posztolás egy nap a Facebook-n: Az ajánlott posztolási mennyiség egy nap, körülbelül 1-2 bejegyzés, média cégek, ügynökségek esetén ez lehet napi 5-10 bejegyzés is. A másik dolog, amikor túlságosan is gyakori posztolásról beszélünk a Facebook oldalon, ha a bejegyzések közzététele túl gyakori, vagyis pl., 5 perces időközönként kerül ki egy-egy újabb poszt.

2. Nem vagy megengedő, az emberekkel kommentezés esetén: a marketingesek gyakran elfelejtik, hogy kapcsolatban kell állni, be kell vonni a felhasználókat, hogy részt vehessenek a kommentezésben, a válaszadásban. Bizonyosodj meg róla, hogy mindene esetben válaszoltál, ha a felhasználó kérdést tett fel, még ha a kérdés hülye is.

3. Vitatkozás a rajongóiddal: a legrosszabb dolog vitatkozni a rajongóiddal, ha egy dühös követőd van, légy biztos abban, hogy le tudod hűteni, fontos hogy a válaszod diplomatikusan legyen.

4. A negatív kommentek törlése: még akkor is, ha iszonyatosan dühös komment érkezik sem szabad soha kitörölni a negatív kommenteket. Soha.

5. Versenyek, nyereményjátékok futtatása a Facebook szabályokkal, alkalmazandó jogokkal szemben:
Sok cég még mindig futtat nyereményjátékot, hirdet győzteseket kapcsolatba lépve velük a Facebook-n kívül, a megfelelő feltételek, kondíciók, adat szabályzat nélkül tárolják az adataidat.
Ez az egyik legnagyobb általános hiba.

6. Egy típusú tartalom közzététele: Csak egy típusú tartalom – mondjuk a kép, az például OK, de bizonyosodj meg arról, hogy posztolsz különböző típusú tartalmat is, ez különösen nagyon fontos.

7. Ne használj alkalmazást / füleket: A legjobb dolog a Facebook-kal kapcsolatban, amit készíthetsz egy kampány, amely vezeti és fellendíti a közösséged. Szóval miért is nem törekedsz az ilyen fajta versenyre, a kampányokra?

8. Nincs válasz a rajongóknak: nem válaszolsz a rajongóknak a social médiában, és lassan reagálsz egy-egy kritikus helyzetben. A kritikus helyzetek befolyásolják az üzleted, a felhasználók a social média csatornájához fognak nyúlni. Bizonyosodj meg arról, hogy nem csak válaszolgatsz természetesen a social média felületeken, de ha válaszolsz, azt tedd a lehető leggyorsabban.

9. A rajongók elküldése a weboldaladra: A felhasználók elküldése a weboldaladra, nem a legjobb módja annak, hogy a közösséget életben és aktívan tartsd, megoszd. A közösségek imádják a videókat, képeket, de ha csak linkeket küldözgetsz nekik az oldaladról, abban nincs semmi „was ist das” (hacsak nem valami nagyon-nagyon releváns tartalomról van szó), de mindig bizonyosodj meg arról, hogy vegyíted ezeket a tartalmakat.

10. Nem használsz Facebook landing füleket: A landing fülek nagyon fontos részei a Facebook oldaladnak. Tapasztalatok alapján igazolt, hogy ha használod a Facebook oldalad landing füleit, az 40%-kal gyorsíthatja oldalad növekedését, vagy még többel. Bizonyosodj meg róla, hogy vannak Facebook landing füleid és használod is azokat.
Ahhoz, hogy a legjobb landing oldalakat és nyereményjátékokat készítsd, próbáld ki a Socialbakers Engagement Builder-t, amely ingyenes 50,000 rajongó alatt egy füllel, nagyon könnyen futtathatod ezt!

A 4-es ponttal vitatkoznék mivel ha valaki nagyon paraszt és alpári azt igenis törölni kell a rajongók közül mert csak rombolja a közösséget.
A 9-es ponttal is vitatkoznék mert ha valaki eladni szeretne akkor a weboldalra kell irányítani az érdeklődőket.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s