Eddig az AdWords a konverziókat ahhoz a kattintáshoz rendelte, amelyikre az internetező közvetlenül a konverziót megelőzően kattintott.
Ugyanakkor az internetezők jellemzően több keresést is végeznek, mielőtt vásárolnának vagy rendelnének egy oldalról. A Search funnel jelentések azokat a keresőkifejezéseket is megmutatják, amelyek hozzájárultak a konverzióhoz, vagyis amelyekre a konverzió előtt megjelent a hirdetés.
Az új jelentések csak azokban az AdWords-fiókokban lesznek elérhetők, amelyek használnak konverziókövetést (vagy importálják a célkonverziókat az Analyticsből).
Ezek a jelentések teljesebb képet adnak az ügyfeleinknek a vásárlók viselkedéséről a konverziót megelőzően, így hozzájárulnak az eredményesebb kampányokhoz. A Search funnel adatok alapján például a keresőhirdetési stratégiát pontosabban hozzá lehet igazítani a vásárlási ciklus egyes szakaszaihoz a Google keresési hálózatán.