LinkedIn


A 7 legrosszabb LinkedIn Hiba és azok javítása

1. Rossz Photo Választása

Az egyik első dolog a legtöbb ember, amikor meglátogat egy profilt pillantást a képekre. Természetes, hogy szeretné látni, aki mögötte a profilt.

Az egyik legsúlyosabb hiba az, hogy nem tartalmazza a fotót. Hogyan gondolhatják rólad , hogy profi vagy a üzleti életben, ha nem érted, mennyire fontos a profil fotót?

A másik hiba látom, hogy valaki úgy dönt, hogy tartalmazza a családját a fénykép. Semmi baj a Facebookon, hanem egy szakmailag megalapozott hálózaton hiányzik a lényeg. Ha valaki nem látja az arcod és nem ismer fel, valami probléma van.

Végül ne tegyél bele logót vagy a termék képet. Ugyanez a tanács érvényes a karikatúra képekre is. A szakmai oldalon. Profinak kell tűnj. A fényképnek támogatnia kell a márkát azaz téged.

Menj TutiraKölts Kb 5.000 – 10.000 Ft. egy helyi fotósra és kapsz egy professzionális minőségű fotóra.
Ha mégis saját fotót választasz, akkor mindenképp tökéletes fotót válasz.

2. Adatok hiánya Your Profile
A Profil oldalnak azt kell mondania látogatóknak, aki vagy. Néhány kulcsfontosságú infót adj magadról és ne írj regényeket.

Az első lehetőség az összefoglaló. Én csupán egy rövid mondattal kezdeném, amely felkelti a másik figyelmét. Az összefoglaló többi részének a következőkre kell választ adnia: „Ki vagy?”, „Milyen módon segítesz másoknak?”, „Mi módón tudnak Ők segíteni neked?”
Az emberek elsősorban arra kíváncsiak, hogy milyen módon jutottál el a főiskolától a mostani pozíciódig. Jó lehetőség arra, hogy kulcsszavakat tudj beépíteni a munkád leírásába.

Van még néhány más terület is, ahova információkat tudsz megadni, mint pl. a specialitásaidat (nagyszerű hely a kulcsszavaknak), érdeklődési körök, díjak, elismerések, és ne felejtsd el megadni a telefonszámodat és személyes kapcsolati információkat (telefonszám és cím, ha kell).

Sosem tudhatod, hogyan fog valaki megtalálni.

Menj a tutira
Tartalmazzon korábbi munkaköröket is, amelyek kapcsolódnak a mostani tevékenységi körödhöz, hogy profibbnak tűnj ezeken a területeken. Pl., a pizza futáros korszakokat nyugodtan kihagyhatjuk. Szintén fontos, hogy amikor munkaköri leírást írsz, abból a szempontból írd le, hogy miképpen járult hozzá, hogy még jobb legyél abban, amit ma csinálsz.

3. Alkalmazások figyelmen kívül hagyása
Ha megnézed az alkalmazások számát a Facebook -on (kb. 1.000) és a számukat LinkedIn-en (kb. 13) azt gondolhatnád, hogy az alkalmazások nem is olyan fontoak. Ez rossz következtetés lenne. Bár a számuk nem olyan sok, az alkalmazások elérhetőségének megosztása kulcsfontosságú, abban, hogy mi az, amit a LinkedIn tag barátaiddal csinálsz. Ezek lehetőséget adnak arra, hogy át tedd profilodat 2 dimenziósból, 3 dimenzósba.

Az alapvető LinkedIn profil egyszerűen sok szöveg. Biztosan el tudod mondani az embereknek, az összes lényeges információt magadról, de a lényeg inkább, hogy “Mutasd, ne mondd”. Az alkalmazások lehetőséget adnak arra, hogy megmutasd, mi az, amit csinálsz.

Az alkalmazások lehetőséget adnak arra, hogy közzé tehess PowerPoint vagy a Keynote prezentációt (Slideshare vagy a Google prezentációk), hozzáadhass egy videót (Slideshare vagy a Google prezentációk), közzé tehesd a blogodban (WordPress és BlogLink), hozzáadj PDF-fájlokat vagy Word dokumentumok (Boxnet), bejelentést és rendezvényeket, könyveket, amelyeket olvastál (Amazon).

Csak arról szól, hogy bármilyen módon szeretnél kommunikálni egy üzenet vagy információt a LinkedIn rendelkezésedre áll. A Profile látogatóid párbeszédet folytathatnak a profilodról nyomtatásban, videón, hangban is (add hozzá a „podcast”-od PowerPoint vagy Keynote prezentációhoz).

Menja a tutira
Menj keresztül azokon az erőforrásaidon, amelyek segítenek megmutatni másokank, mi az, amit csinálsz, és miben tudsz nekik segíteni. Ha még nincsen blogod, a WordPress-el egyszerűen készíthetsz egyet. Egyszerűen létrehozhatsz egy prezentációt, amit megoszthatsz. Töltsd fel ezeket a prospektusok, kézi könyveket.

Végül, adj hozzá videót a profilodhoz. Ha nem rendelkezel olyan eszközökkel, amelyekkel profin rögzíthetsz egy videót (gondolok itt pl., világításra és hangra), akkor látogass el a http://www.jing.com oldalra és tölts le egy ingyenes szoftvert. Ez lehetővé teszi, hogy megadhass egy 5 perces képernyő képes videót. A legnehezebb kitalálni, mit is akarsz rögzíteni.

4. Nem biztosított ajánlások
Amikor megnézünk egy profilt, az első, amit szemügyre veszünk, azok az ajánlások.
A legtöbb ember nem kap csak úgy ajánlásokat. Tudni kell, hogy csak az emberek 24%-a rendszeres LinkedIn felhasználó. Így a legtöbben még csak találgatják mi is ez. Így sokszor van, hogy nem tudják mire való is ez pontosan, nem átgondoltan ajánlanak valakit

Menj tutira
Légy proaktív az ajánlások generálásában. Valahányszor elkezdek dolgozni valami újon az egyik első dolog, hogy én is csatlakozom hozzájuk.

5. Nem elég az érintett csoporthoz csatlakozni

Volt idő, amikor a LinkedIn-en, annyi csoporthoz taroztál, amennyihez csak akartál. Ekkor még korlátozták a csoportok számát 50-re, de sokan még nem csatlakozott egyetlen csoporthoz sem.

A csoportok remek helyek, hogy megbeszéléseket folytathass, és új kapcsolatok ápolhass. A legfontosabb az, hogy megtaláljuk a lehető legtöbb csoportok, amelyek relevánsak a mi tevékenységünkhöz.

Menj tutira

Menj a csoportok könyvtárba és keress érintett csoportokkal. Ezek lehetnek olyan csoportok, amelyek a volt osztálytáraid, ugyanazon a területen dolgozók, stb. Ügyelj arra, hogy a csoportok potenciális ügyfeleket is tartalmazhatnak, és csatlakozzon ezekhez.

6. Válasz áttekintés

Az egyik kulcsa a szociális médiának / hálózatnak, hogy keresi az alkalmat, hogy megosszanak, illetve mások számára értéket teremtsenek. A LinkedIn Válaszok tökéletesek erre. Minden nap ezer új kérdést tesznek fel így keresve segítséget. Egyszerűen csak meg kell találni a kérdéseket, amelyek a te területedhez kapcsolódnak és meg kell válaszolnod azokat.

Sok előnye van az ilye válaszoknak. Elõször is jó kapcsolatot tudsz kialakítani azzal, akinek válaszolsz a kérdéseire és esetleg mindenki másnak is, aki elolvassa azt. A második, hogy alkalmad nyílik megmutatni a szakértelmedet.
A válaszaidat hozzá tudod kapcsolni a profilodhoz, amit ezután a látogatóid meg tudnak tekinteni. Tegyük fel, hogy te egy egészségügyi biztosítási bróker vagy Grúziában, de te egy luisina-i kérdésére válaszolsz. Igaz, hogy ez a személy sosem lesz az ügyfeled, de legalább tudsz segíteni valakinek (Good Karma). De mivel a válasz kapcsolódik a profilodhoz, és ezt látják majd a látogatóid, hatással lehetsz rájuk.

Menj tutira
Menj a LinkedIn Válaszokhoz és keress a foglalkozásoddal kapcsolatos kérdéseket, hogy ki mit csinál a megélhetésért. Kezd el válaszolni a kérdésekre. Győződj meg róla, hogy belinkelted a válaszod az oldaladra vagy blogodra. Így növelheted a blogod vagy az oldalad forgalmát.

7. Értékesítés közvetlenül

Biztos vagyok benne, hogy vannak olyanok, akik a LinkedIn-en, akik sikeresen küldenek ki üzeneteket a kapcsolataiknak. De ne használd a LinkedIn-t eladásra.
Menj tutira
Használd ki a lehetőségeket, hogy kommunikáld az üzenetedet közvetve. Az egyik egyszerű módja ennek az, hogy változtasd meg a címet a címkesorhoz. Cím lehet pl., “Blogger. A cím azt mondja az embereknek, milyen vagyok, a címke sor mondja meg nekik, hogyan tudok segíteni nekik.

Lezárjuk

Az első cél, hogy az emberek, látogassák meg a profilodat.

Reklámok
Közzétéve: 1

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s