Mi a LinkedIn indítási képlete?
(És hogyan működik ez álláskeresők, szakemberek, gondolkodó vezetők és vállalkozók számára?)
Mi lenne, ha egy nap arra ébrednél, hogy soha többé nem kellene „keresned”?
Ha új állást kerestél, nem kellett online jelentkezned. Ehelyett válaszolhattál a tucatnyi toborzó egyikének, akik passzívan küldtek neked csúcskategóriás állásajánlatokat minden héten.

Vagy kihasználhatnád a kibővített, világszínvonalú kapcsolataid körét – olyan emberek, akik fantasztikus munkát végeznek fantasztikus cégeknél, és készen állnak harcolni érted?
És ha valaki még nem tartozott a közvetlen környezetedbe? Nos, pontosan tudtad, hogyan lépj kapcsolatba vele – függetlenül attól, hogy hol dolgozik, mennyire „elfoglalt”, vagy mennyire „befolyásos”.
Vagy talán végre készen állsz arra, hogy elkezdj egy saját dolgot. Normális esetben ki kellene menned oda és ügyfeleket kellene találnod. De már van egy hűséges rajongótáborod, akik lelkesen támogatják azt, amit a világba hozol.
Őrültségnek hangzik, ugye?
Vagy talán a lehetetlen lenne a jobb szó erre.
De mi lenne, ha azt mondanám, hogy könnyebb, mint gondolnád?
Hogy már minden megvan benned ahhoz, hogy ezeket a forgatókönyveket valósággá tedd?
Csak a megfelelő platformra és a megfelelő rendszerre van szükséged.
Tekerjünk vissza egy pillanatra az időben…
2013-ban végeztem az egyetemen 2,58-as átlaggal, biológia diplomával és egy egészségügyi állással.
Nyomorultul és elégedetlenül indultam el egy útra, hogy belépjek a technológia világába.
A Microsoftnál, a Google-nél vagy a Facebooknál akartam dolgozni. Nem volt gond, ugye?
Az elején úgy csináltam a dolgokat, ahogy „kellett”. Ahogy a szüleim, a barátaim és a pályaválasztási tanácsadóim tanították.
Átdolgoztam az önéletrajzomat, frissítettem a motivációs levelemet, és 60 nap alatt több mint 300 online álláspályázatot nyújtottam be.
Az eredmény? Nulla interjú és nulla ajánlat.
Akkoriban a LinkedIn fel sem tűnt a látókörömben. A profilom az önéletrajzom olcsó másolata volt, a profilképem pedig egy szemcsés kivágás egy Facebook-címkéből, ami egyszer csak felbukkant az értesítéseim között.
De ahogy a hagyományos folyamat továbbra is kudarcot vallott, kíváncsi lettem más csatornákra, amelyek segíthetnek a céljaim elérésében.
Egyre több időt töltöttem a LinkedInen, és minden egyes nappal kezdtem felismerni, milyen őrült potenciál rejlik ebben a platformban.
Mindenki, akivel valaha is kapcsolatba léphettem volna – a Google HR-esétől kezdve egészen Satya Nadella és Arianna Huffingtonig –, ezen a platformon volt.
A LinkedIn nemcsak azt a maroknyi embert tette lehetővé, akik hatással lehetnek a céljaimra… Lehetőségeket és utakat is adott ahhoz, hogy kapcsolatokat építsek ki velük!
Ráadásul megtudtam, hogy a LinkedIn egy keresőmotor, akárcsak a Google. A toborzók egész napokat töltöttek azzal, hogy hozzám hasonló jelölteket keressenek. Ha megérteném az algoritmust, növelhetném a profilom láthatóságát, és több munkaadó előtt jelenhetnék meg.
Valójában e két dolog kombinációjának köszönhetően kaptam meg az állásomat a Microsoftnál.
2015 júliusában megnyitottam a LinkedIn alkalmazásomat, és erre az üzenetre bukkantam egy Microsoft-toborzótól, aki megtalálta a profilomat:
Elfogadtam az ajánlatát, és két interjúkörön is túl voltam, mielőtt elutasítottak.
Határozottan alulmaradtam, de tudtam, hogy nem estem ki. A LinkedIn segítségével tartottam a kapcsolatot mindenkivel, akivel interjút készítettem a csapatból.
Néhány hónappal később megüresedett egy új partnermenedzseri pozíció. A kiépített kapcsolataimat kihasználva ajánlottak, és végül elnyertem az állásajánlatot:
És a LinkedIn ereje nem állt meg, miután munkát kaptam.
Amikor elkezdtem a Microsoftnál, a LinkedIn volt az a platform, amelyet arra használtam, hogy nyolcszámjegyű eredményeket érjek el a csapatom számára.
Ez vezetett oda, hogy elnyertem a Microsoft Platinum Club díját, amelyet a vállalat értékesítőinek legjobb 1%-a kaphat.
Vacsorázhattam a Microsoft vezérigazgatójával, Satya Nadellával, a cég pedig a feleségemmel Hawaiira repített egy hetes nyaralásra a Four Seasonsba:
Ez a siker ugródeszkát jelentett a Microsoftnál folytatott karrierem számára.
Az ott töltött 5 év alatt háromszor léptettek elő, és többszörös hatszámjegyű fizetésemelést és bónuszokat kaptam!
Ekkor döntöttem úgy, hogy a személyes márkámra helyezem a hangsúlyt.
Elkezdtem bejegyzéseket írni, amikben megosztom azokat a dolgokat, amiket az álláskeresésem során tanultam.
A követőim száma mindössze 12 hónap alatt néhány százról több mint 100 000-re nőtt. Ma, 2,5 év elteltével, több mint 950 000 követőm van (átlagosan napi 1600 követővel növekszik):
Lépj be a LinkedIn indulási képletébe.
A LinkedIn Launch Formula az én átfogó rendszerem, amelynek célja, hogy megtanítsam neked azt a bevált módszert, amely lehetővé tette számomra, hogy a LinkedIn platformot karrierlehetőség-géppé alakítsam.
Ez a program megmutatja, hogyan optimalizálhatod a profilodat, hogy minden héten passzívan tucatnyi első osztályú álláslehetőséget kapj.
Megmutatja, hogyan építhetsz kapcsolatokat bárkivel, a HR-esektől a befolyásos gondolkodókig, a LinkedIn segítségével.
És megmutatja, hogyan építhetsz ki egy világszínvonalú támogatói kört, akik készen állnak és várnak, hogy segítsenek neked bármit is elérni, amit kitűzöl magad elé.
Szeretnél könyvet írni? Megvannak az olvasóid. Szeretnél egy mellékállást indítani? Nem kell potenciális ügyfeleket keresned. Arról álmodozol, hogy előadó leszel? Özönleni fognak a fellépések.
Ugyanezt a rendszert használtam a Microsoftnál és a Google-nél az ajánlások és ajánlatok megszerzésére, annak ellenére, hogy senkit sem ismertem ezeknél a cégeknél.
A rendszert, amellyel olyan influenszerekkel és gondolkodókkal léptem kapcsolatba, mint Arianna Huffington, John Lee Dumas podcaster, Tucker Max, a The Portland Trailblazers Josh Hartja és mások.
És a rendszer, amelyet arra használtam, hogy jövőbiztossá tegyem a karrieremet, és jövedelmező mellékállást indítsak, miközben teljes munkaidőben dolgozom.
Mint minden kurzusunknál, most is kiküszöböltük a találgatást, és könnyűvé tettük a dolgokat.
Az eredmények elérése ennél a kurzusnál olyan, mint egy recept követése. Minden egyes lépést részletesen ismertettünk, az összes eszközzel és részlettel együtt, amire szükséged van a megvalósításához. Neked csak a tervet kell követned és végrehajtanod a lépéseket.
Milyen eredményekre számíthatsz a LinkedIn Launch Formula kurzustól?
Elég egyszerű! Minden modult úgy építettünk fel, hogy segítsen elérni egy konkrét, objektív és releváns célt. Az 1. modul bevezető, de a többi a következő:
2. modul = 100 további keresés az első 30 napban
A 2. modul elvégzése után 30 nappal átlagosan legalább 250-nel fog növekedni a profilmegtekintések száma, és legalább havi 100 további keresésben fogsz megjelenni. Ezek a számok idővel csak növekedni fognak.
3. modul = Kapcsolatok befolyásos emberekkel (potenciális ajánlások, gondolkodó vezetők és vállalkozók)
A 3. modul elvégzése után 30 nappal várhatóan kapcsolatokat építhetsz ki és beszélgetéseket folytathatsz nagy befolyással bíró emberekkel, akik segíthetnek céljaid elérésében.
Az álláskeresők álmaik cégeinél ajánlásokat kaphatnak. A szakemberek olyan emberekkel léphetnek kapcsolatba, akik előremozdíthatják karrierjüket. A gondolkodásmódot mutatók más influenszerekkel léphetnek kapcsolatba, akik segíthetnek nekik a közönségük növelésében. A vállalkozók pedig potenciális ügyfelekkel és más vállalkozókkal is kapcsolatba léphetnek, akik segíthetnek nekik a következő szintre emelni vállalkozásukat.
4. modul = Minimum 5000 megtekintés az első LinkedIn-bejegyzéseden
A 4. modul elvégzése után 30 nappal az első szöveges bejegyzésed várhatóan eléri a legalább 5000 megtekintést. Néhány hétnyi posztolás után egy teltházas stadionnyi nézőt fogsz látni.
És ha folytatod a munkát? Mindened meglesz, amire szükséged van ahhoz, hogy több százezer követőt szerezz, megjelenj nagyobb kiadványokban, kapcsolatokat alakíts ki befolyásos emberekkel, és meglesznek az alapok egy vállalkozás/személyes márka elindításához és új bevételi források generálásához.
Ez nem egy könnyed kurzus, ahol a cél az, hogy „többet tegyenek a LinkedInen!”
Mi az a Product Launch Formula (PLF)? A Jeff Walker módszer részletes bemutatása
Az online marketing világában az egyik legismertebb és leghatékonyabb stratégiát Jeff Walker dolgozta ki, amelyet a Product Launch Formula (PLF) néven ismerünk. Ez a módszer forradalmasította azt, ahogyan vállalkozók, tréningeket készítők, e-kereskedelmi márkák vagy épp szolgáltatók bevezetik az új termékeiket és szolgáltatásaikat a piacra. A PLF lényege, hogy előre felépített kommunikációs sorozattal teremtsen várakozást, bizalmat és izgalmat a közönségben, mielőtt a tényleges ajánlat megérkezik.
Ebben a cikkben bemutatjuk a teljes folyamatot, a kulcsfontosságú pszichológiai elveket, valamint a gyakorlati felhasználás módjait, amelyek segítségével bármelyik vállalkozás sikeresen alkalmazhatja a módszert.
