
Mit várhatunk a mesterséges intelligencia alapú marketingtől 2025-ben?
Ahogy ezek a mesterséges intelligencia marketingstatisztikák mutatják, egyre több vállalkozás fogja alkalmazni az autonóm technológiákat a következő évben.
De ahhoz, hogy megelőzzük a versenytársakat, és a mesterséges intelligencia alapú marketingeszközökből állandó értéket nyerjünk, kulcsfontosságú a stratégiai gondolkodás. Íme Clarke Boyd, a Novela alapítójának véleménye:
„A hirdetők a mesterséges intelligenciának köszönhetően hozzáférhetnek ezekhez a vezérlőelemekhez, ami azt jelenti, hogy azok, akik a legnagyobb stratégiai gondolkodással rendelkeznek, a legtöbb értéket fogják élvezni. Akik megértik az adatokat és az adatok létrehozásának folyamatát, azok nagyobb értéket tudnak majd kiaknázni olyan dolgokból, mint a Google-on elért maximális teljesítmény.”
„Azt hiszem, van lehetőségünk fejleszteni tudásunkat, hogy sokkal többet elvégezhessünk és sikeresebbek legyünk. Jelenleg versenyelőnyt jelent, ha jobban tudjuk használni a mesterséges intelligenciát, mint mások. Ezért új készségeket kell fejlesztenünk.”
Azok, akik magukévá teszik az újonnan megjelenő mesterséges intelligencia technológiákat, és megtanulják, hogyan építhetik be azokat zökkenőmentesen marketingstratégiáikba, pozitív eredményeket fognak látni.
A tartalomötletektől és -készítéstől a szegmentáláson és a SEO-optimalizáláson át egészen a továbbiakig a mesterséges intelligencia eszközei továbbra is átalakítják a digitális marketinget. De ahogy azt tapasztaltuk, a legpozitívabb eredmények elérése érdekében kulcsfontosságú a tanulásra és a tudásmegosztásra épülő kultúra megteremtése.
Ahhoz, hogy ezek az eszközök és technológiák valódi értéket képviseljenek, szinergiának kell lennie az emberek és a mesterséges intelligencia alapú botok között. Azzal, hogy közösen kísérletezel a mesterséges intelligencia koncepcióival és platformjaival, nyomon követed az eredményeket, és folyamatosan naprakész vagy – akkor a mesterséges intelligencia alapú marketinget a saját javadra fordíthatod.

Használja a mesterséges intelligenciát marketingtevékenységei felturbózásához
Az ambiciózus marketingeseknek tudniuk kell, hogyan dolgozzanak ki egy mesterséges intelligencián alapuló digitális stratégiát, hogy kevesebb idővel és erőfeszítéssel többet érjenek el. Haladó digitális marketing MI kurzusunk megtanítja, hogyan használhatod a technológiát a digitális marketingtevékenységek támogatására és optimalizálására, hogyan használhatod a mesterséges intelligenciát a tartalom kutatására és létrehozására, valamint hogyan használhatod ki a speciális eszközöket olyan csatornákon keresztül, mint a SEO, a közösségi média és a PPC. Azt is tudni fogod, hogyan használhatod a mesterséges intelligenciát egy digitális stratégia megvalósításához, a tervezés javítása és a hatékonyság növelése érdekében az ügyfélút minden szakaszában. Mire vársz? Kezdj bele még ma!
A vállalatok 65%-a jobb SEO eredményeket ért el mesterséges intelligencia használatával
A Longshot AI szerint a vállalkozások 65%-a javulást tapasztalt SEO- eredményeiben a mesterséges intelligencia eszközeinek használatával.
A legtöbb SEO szakember szerint a mesterséges intelligencia által használt eszközök javították a kulcsszóoptimalizálást, a webhely-ellenőrzést és a tartalomkészítési erőfeszítéseket, ami jobb eredményekhez vezetett.
Ahogy a mesterséges intelligencia technológia egyre fejlettebbé válik és egyre szélesebb körben alkalmazzák, valószínű, hogy az autonóm eszközök a stratégiai SEO folyamatok központi részévé válnak.
