Google Display hirdetések hatékonyan


Vizuális hirdetések: kreatív bevált módszerek útmutatója

Vizuális hirdetések kreatív bevált gyakorlatai [hero_image]

A Google vizuális hirdetések több mint 3 millió webhelyen, több mint 650 000 alkalmazásban, valamint a Google szolgáltatásaiban, például a Gmailben és a YouTube-on jelennek meg. Ez az útmutató segít a vizuális hirdetésekhez szükséges eszközök létrehozásában – az adaptív vizuális hirdetésekre összpontosítva.

Példa képes hirdetésre a Google Display Hálózati hirdetéshezA vizuális hirdetések segítségével reklámozhatja vállalkozását, amikor az emberek az interneten böngésznek, YouTube-videókat néznek, Gmailt néznek, illetve mobileszközöket és alkalmazásokat használnak.

Az adaptív vizuális hirdetések az eszközalapú hirdetések egy formája. Az elem egyszerűen egy hirdetés része, például címsor, leírás, kép vagy logó. Eszközalapú hirdetések létrehozásához a következőket kell megadnia: címsorok, leírások, képek és logók. A Google AI ezeket az eszközöket számtalan kombinációba rendezi az interneten, folyamatosan optimalizálva a teljesítményt.

Mivel az eszközöket emberi segítség nélkül kombinálják, a beállítás során különös gondosság szükséges. Ez az útmutató segíthet abban, hogy az eszközök számos konfigurációban együtt működjenek.

Az alábbi irányelvek alapján hozzon létre adaptív vizuális hirdetéseket, amelyek elérik a felhasználókat, és javítják vállalkozása teljesítményét. A jobb képminőség pedig javíthatja az elérést és a teljesítményt, így biztosítva, hogy hirdetései az összes elérhető készletben megjelenjenek. Bár ezek az irányelvek bevált gyakorlatnak minősülnek, és ezért nem kötelezőek, minden hirdetésnek és elemnek meg kell felelnie a Google Google Ads irányelveinek .

Képi irányelvek

A képek az adaptív vizuális hirdetések legfontosabb elemei. Az alábbi útmutató segít megérteni, hogy mitől ideális egy kép az adaptív vizuális hirdetésekhez, és elkerülheti a gyakori hibákat, amelyek ronthatják a teljesítményt. Feltölthet saját képeket, vagy választhat a Google könyvtárából. Tekintse át az alábbi irányelveket, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a képek megfelelnek a Google irányelveinek.

Megjegyzés : Az adaptív vizuális hirdetések segítségével legfeljebb 15 képet tölthet fel 3 képarányban: vízszintes, négyzet alakú és függőleges. Minden kép maximális fájlmérete 5120 KB. 

További információ az adaptív vizuális hirdetések létrehozásáról

Vízszintes kép (1,91:1)

  • Javasolt méret: 1200 x 628
  • Minimális méret: 600 x 314

Négyzet (1:1)

  • Javasolt méret: 1200 x 1200
  • Minimális méret: 300 x 300

Függőleges (9:16)

  • Javasolt méret: 900 x 1600
  • Minimális méret: 600 x 1067
 VízszintesEz az ikon az adaptív vizuális hirdetési kampányok fekvő irányvonalát jelöli.NégyzetEz az ikon az adaptív vizuális hirdetési kampányok négyzetes irányvonalát jelöli.FüggőlegesEz az ikon az adaptív vizuális hirdetési kampányok állóképét jelöli.
HányadosEz az ikon az adaptív vizuális hirdetési kampányok arányaira vonatkozó irányelvet jelöli.


1,91:1



1:1



9:16
Minimális képek számaEz az ikon az adaptív vizuális hirdetési kampányok minimális számú képét jelzi.


1 kép



1 kép



0 kép
A képek maximális számaEz az ikon az adaptív vizuális hirdetési kampányok maximális számú képét jelzi.


15 kép



15 kép



15 kép
Ajánlott méretekEz az ikon az adaptív vizuális hirdetési kampányokhoz javasolt képernyőméretekre vonatkozó irányelveket jelöli.


1200×628



1200×1200



900×1600
Minimális méretekEz az ikon az adaptív vizuális hirdetési kampányok minimális képernyőméretére vonatkozó irányelvet jelöli.


600×314



300×300



600×1067
Maximális fájlfeltöltés KB-banEz az ikon a maximális fájlfeltöltést jelöli KB-ban az adaptív vizuális hirdetési kampányokhoz.


5120 KB



5120 KB



5120 KB
Képek képarányonkéntEz az ikon az adaptív vizuális hirdetési kampányok oldalarányonkénti 5–10 képére vonatkozó irányelvét jelzi.

5-10 kép képarányonként


5-10 kép képarányonként


5-10 kép képarányonként

A feltöltött képek az elrendezéstől függően eltérő méretben jelenhetnek meg. A képek átméreteződnek, hogy illeszkedjenek bizonyos hirdetésméretekhez.

Használjon kiváló minőségű képeket

A képek segítségével a felhasználók megérthetik vállalkozását, termékeit és márkáját. Kritikusak a jól teljesítő hirdetésekhez.

A legjobb eredmény érdekében kerülje a következő képeket:

  • Homályos
  • Invertált szín
  • Túlságosan szűrt
  • Szegéllyel körvonalazva
  • Homályos
  • Fejjel lefelé
  • Vizuálisan ferde
Használja a kép természetes vonalait.Ne használjon vizuálisan ferde képeket.
Display_Creative_BP_Image_1
Használjon fókuszban lévő képeket.Ne használjon elmosódott képeket.
Display_Creative_BP_Image_2
Használjon jól látható és színes képeket.Ne használjon nehezen látható vagy kimosottnak tűnő képeket.
Display_Creative_BP_Image_3
Használjon olyan képeket, amelyek a téma egyetlen, nem ismétlődő kompozícióját tartalmazzák.Ne használjon tükörképet tartalmazó képeket.
Display_Creative_BP_Image_4
Tartsa az éleket négyszögletesen, a szegélyeket pedig átlátszóként, hogy a képek a teljes képarányt elérjék.Ne kerekítse le az éleket, és ne használjon szegélyeket.
Display_Creative_BP_Image_5
Használja a fotók nyers, természetes kompozícióját.Ne használjon fordított színeket vagy túlzott szűrőket.

Nincsenek ráfedő logók

Ne ragasszon emblémát a kép tetejére, mivel ez bizonyos hirdetéselrendezésekben ismétlődő lehet. Azon képek megengedettek, amelyeken a logó beépül a fényképbe.

Őrizze meg az eredeti képet, ügyelve arra, hogy ez legyen a fókuszban.Ne helyezzen el logókat vagy más grafikákat a képekre.
Display_Creative_BP_overlaid_logos

Kerülje az átfedő szöveget

Kerülje a szöveg beszúrását a kép tetejére. Ne feledje, hogy az elemek kombinálásakor az üzenetek ismétlődővé válhatnak, ha például a fedőszöveg túlságosan hasonlít egy címsorhoz. Kisebb hirdetésméretekben a fedőszöveg olvashatatlan lehet. Azok a képek, amelyekben a szöveg természetesen be van ágyazva vagy be van építve, megengedettek. Például egy szöveges jel fotója természetesen beágyazott szöveg.

Őrizze meg az eredeti képet, ügyelve arra, hogy ez legyen a fókuszban.Ne helyezzen el logókat vagy más grafikákat a képekre.
Display_Creative_BP_overlaid_text

Ne helyezze át a gombokat

A gombok (amelyek olyan nem létező funkciókat ígérnek, mint a „lejátszás”, „letöltés” ​​vagy „bezárás”) sértik a Google Google Ads irányelveit.

Használja az eredeti képet gombgrafikák nélkül, amelyek félrevezetik a működést.Ne adjon hozzá gombokat a képéhez, mivel ezek nem kattintható elemek.
Display_Creative_BP_Buttons

Tegye termékét vagy szolgáltatását a kép középpontjába

Az üres hely nem foglalhatja el a kép 80%-ánál többet. A termékének vagy szolgáltatásának kell állnia a középpontban.

Display_Creative_BP_Focus

Kerülje a kollázsképeket

Használjon egyedi képeket. A kollázsok nem ajánlottak.

Display_Creative_BP_Collague

Kerülje a digitális kompozit háttereket

Kerülje a termékek digitális kompozit háttereken való megjelenítését, beleértve a teljesen fehér hátteret is. Ehelyett használjon minőségi fényképeket, amelyek fizikai beállításokat tartalmaznak szerves árnyékokkal és megvilágítással.

Display_Creative_BP_Focuscomposite_BKGs

Logók

Kerülje a nem támogatott képarányú logók használatát, az extra “kifinomultságot” vagy a színes hátteret. Ehelyett használjon kiváló minőségű logókat, amelyeket megfelelően levágtak és beállítottak.

Display_Creative_BP_images_BP

Szöveg és hirdetéscsoportok hozzáadása

Használjon világos és meggyőző címsorokat és szöveget

Tartalmazza az árakat, az akciókat és az exkluzív ajánlatokat

Adjon meg egy releváns céloldalt

Hozzon létre 3-4 hirdetést hirdetéscsoportonként

Automatikusan generált videók

A videókhoz használt eszközökre bizonyos különleges megfontolások vonatkoznak:

  • Ne használjon logókat a képek szegélyén
  • Ne használjon több hasonló képet
  • Ne használjon szöveget a képek szegélyén

Hozzászólás