Vizuális hirdetések: kreatív bevált módszerek útmutatója
A Google vizuális hirdetések több mint 3 millió webhelyen, több mint 650 000 alkalmazásban, valamint a Google szolgáltatásaiban, például a Gmailben és a YouTube-on jelennek meg. Ez az útmutató segít a vizuális hirdetésekhez szükséges eszközök létrehozásában – az adaptív vizuális hirdetésekre összpontosítva.
A vizuális hirdetések segítségével reklámozhatja vállalkozását, amikor az emberek az interneten böngésznek, YouTube-videókat néznek, Gmailt néznek, illetve mobileszközöket és alkalmazásokat használnak.
Az adaptív vizuális hirdetések az eszközalapú hirdetések egy formája. Az elem egyszerűen egy hirdetés része, például címsor, leírás, kép vagy logó. Eszközalapú hirdetések létrehozásához a következőket kell megadnia: címsorok, leírások, képek és logók. A Google AI ezeket az eszközöket számtalan kombinációba rendezi az interneten, folyamatosan optimalizálva a teljesítményt.
Mivel az eszközöket emberi segítség nélkül kombinálják, a beállítás során különös gondosság szükséges. Ez az útmutató segíthet abban, hogy az eszközök számos konfigurációban együtt működjenek.
Az alábbi irányelvek alapján hozzon létre adaptív vizuális hirdetéseket, amelyek elérik a felhasználókat, és javítják vállalkozása teljesítményét. A jobb képminőség pedig javíthatja az elérést és a teljesítményt, így biztosítva, hogy hirdetései az összes elérhető készletben megjelenjenek. Bár ezek az irányelvek bevált gyakorlatnak minősülnek, és ezért nem kötelezőek, minden hirdetésnek és elemnek meg kell felelnie a Google Google Ads irányelveinek .
Képi irányelvek
A képek az adaptív vizuális hirdetések legfontosabb elemei. Az alábbi útmutató segít megérteni, hogy mitől ideális egy kép az adaptív vizuális hirdetésekhez, és elkerülheti a gyakori hibákat, amelyek ronthatják a teljesítményt. Feltölthet saját képeket, vagy választhat a Google könyvtárából. Tekintse át az alábbi irányelveket, hogy megbizonyosodjon arról, hogy a képek megfelelnek a Google irányelveinek.
Megjegyzés : Az adaptív vizuális hirdetések segítségével legfeljebb 15 képet tölthet fel 3 képarányban: vízszintes, négyzet alakú és függőleges. Minden kép maximális fájlmérete 5120 KB.
További információ az adaptív vizuális hirdetések létrehozásáról
Vízszintes kép (1,91:1)
- Javasolt méret: 1200 x 628
- Minimális méret: 600 x 314
Négyzet (1:1)
- Javasolt méret: 1200 x 1200
- Minimális méret: 300 x 300
Függőleges (9:16)
- Javasolt méret: 900 x 1600
- Minimális méret: 600 x 1067
| Vízszintes | Négyzet | Függőleges | |
| Hányados | 1,91:1 | 1:1 | 9:16 |
| Minimális képek száma | 1 kép | 1 kép | 0 kép |
| A képek maximális száma | 15 kép | 15 kép | 15 kép |
| Ajánlott méretek | 1200×628 | 1200×1200 | 900×1600 |
| Minimális méretek | 600×314 | 300×300 | 600×1067 |
| Maximális fájlfeltöltés KB-ban | 5120 KB | 5120 KB | 5120 KB |
| Képek képarányonként | 5-10 kép képarányonként | 5-10 kép képarányonként | 5-10 kép képarányonként |
A feltöltött képek az elrendezéstől függően eltérő méretben jelenhetnek meg. A képek átméreteződnek, hogy illeszkedjenek bizonyos hirdetésméretekhez.
Használjon kiváló minőségű képeket
A képek segítségével a felhasználók megérthetik vállalkozását, termékeit és márkáját. Kritikusak a jól teljesítő hirdetésekhez.
A legjobb eredmény érdekében kerülje a következő képeket:
- Homályos
- Invertált szín
- Túlságosan szűrt
- Szegéllyel körvonalazva
- Homályos
- Fejjel lefelé
- Vizuálisan ferde
| Használja a kép természetes vonalait. | Ne használjon vizuálisan ferde képeket. |
| Használjon fókuszban lévő képeket. | Ne használjon elmosódott képeket. |
| Használjon jól látható és színes képeket. | Ne használjon nehezen látható vagy kimosottnak tűnő képeket. |
| Használjon olyan képeket, amelyek a téma egyetlen, nem ismétlődő kompozícióját tartalmazzák. | Ne használjon tükörképet tartalmazó képeket. |
| Tartsa az éleket négyszögletesen, a szegélyeket pedig átlátszóként, hogy a képek a teljes képarányt elérjék. | Ne kerekítse le az éleket, és ne használjon szegélyeket. |
| Használja a fotók nyers, természetes kompozícióját. | Ne használjon fordított színeket vagy túlzott szűrőket. |
Nincsenek ráfedő logók
Ne ragasszon emblémát a kép tetejére, mivel ez bizonyos hirdetéselrendezésekben ismétlődő lehet. Azon képek megengedettek, amelyeken a logó beépül a fényképbe.
| Őrizze meg az eredeti képet, ügyelve arra, hogy ez legyen a fókuszban. | Ne helyezzen el logókat vagy más grafikákat a képekre. |
Kerülje az átfedő szöveget
Kerülje a szöveg beszúrását a kép tetejére. Ne feledje, hogy az elemek kombinálásakor az üzenetek ismétlődővé válhatnak, ha például a fedőszöveg túlságosan hasonlít egy címsorhoz. Kisebb hirdetésméretekben a fedőszöveg olvashatatlan lehet. Azok a képek, amelyekben a szöveg természetesen be van ágyazva vagy be van építve, megengedettek. Például egy szöveges jel fotója természetesen beágyazott szöveg.
| Őrizze meg az eredeti képet, ügyelve arra, hogy ez legyen a fókuszban. | Ne helyezzen el logókat vagy más grafikákat a képekre. |
Ne helyezze át a gombokat
A gombok (amelyek olyan nem létező funkciókat ígérnek, mint a „lejátszás”, „letöltés” vagy „bezárás”) sértik a Google Google Ads irányelveit.
| Használja az eredeti képet gombgrafikák nélkül, amelyek félrevezetik a működést. | Ne adjon hozzá gombokat a képéhez, mivel ezek nem kattintható elemek. |
Tegye termékét vagy szolgáltatását a kép középpontjába
Az üres hely nem foglalhatja el a kép 80%-ánál többet. A termékének vagy szolgáltatásának kell állnia a középpontban.
Kerülje a kollázsképeket
Használjon egyedi képeket. A kollázsok nem ajánlottak.
Kerülje a digitális kompozit háttereket
Kerülje a termékek digitális kompozit háttereken való megjelenítését, beleértve a teljesen fehér hátteret is. Ehelyett használjon minőségi fényképeket, amelyek fizikai beállításokat tartalmaznak szerves árnyékokkal és megvilágítással.
Logók
Kerülje a nem támogatott képarányú logók használatát, az extra “kifinomultságot” vagy a színes hátteret. Ehelyett használjon kiváló minőségű logókat, amelyeket megfelelően levágtak és beállítottak.
Szöveg és hirdetéscsoportok hozzáadása
Használjon világos és meggyőző címsorokat és szöveget
Tartalmazza az árakat, az akciókat és az exkluzív ajánlatokat
Adjon meg egy releváns céloldalt
Hozzon létre 3-4 hirdetést hirdetéscsoportonként
Automatikusan generált videók
A videókhoz használt eszközökre bizonyos különleges megfontolások vonatkoznak:
- Ne használjon logókat a képek szegélyén
- Ne használjon több hasonló képet
- Ne használjon szöveget a képek szegélyén
