B2B Lead generálás


Érdekel a B2B marketing és sales világ?

A mai B2B marketing és sales menedzserek számos kihívással szembesülnek az ügyfélszerzés során. A növekvő piaci verseny és az egyre összetettebb vásárlói útvonalak  nehezítik a potenciális ügyfelek megfelelő megszólítását a vásárlási ciklus különböző szakaszaiban.

A digitális csatornák sokfélesége és a folyamatosan változó technológiai környezet arra kényszeríti a menedzsereket, hogy lépést tartsanak a legújabb eszközökkel és stratégiákkal. Emellett a megfelelő költségvetés elkülönítése és a források hatékony allokálása szintén nagy kihívást jelent, különösen akkor, ha a különböző részlegek versengő igényei között kell egyensúlyozni.

A sikeres ügyfélszerzés érdekében elengedhetetlen az adatvezérelt megközelítés és a fejlett analitikai eszközök használata, amelyek lehetővé teszik a hatékony döntéshozatalt és a stratégiák finomhangolását.

A könyv ezekre a kihívásokra válaszol.

Az ügyfélszerzés első lépése, a leadgenerálás

A könyv egy útmutatót nyújt, amely végigvezeti az olvasót a leadek megtalálásától és generálásától a vásárlásig vezető úton.

A Damjanovich Nebojsa által ajánlott módszerek valós piaci tapasztalatokra és bevált gyakorlatokra épülnek, különös hangsúlyt fektetve a digitális marketing eszközeinek és technológiáinak alkalmazására.

  1. list icon199 oldal, több ábrával és kutatási adattal
  2. list iconB2B inbound marketing és sales megközelítés
  3. list iconLinkedIn és Sales Navigator a sales-ben
  4. list iconMarketing és sales technikák és szoftverek
  5. list iconB2B szakmai szótár

Az ügyfélszerzés első lépése, a leadgene-rálás

Damjanovich Nebojsa könyve gyakorlati útmutatást nyújt a leadek generálásától a vásárlásig, kiemelve a digitális marketing eszközeinek és technológiáinak szerepét.

  • 199 oldal, több ábrával és kutatási adattal
  • B2B inbound marketing és sales megközelítés
  • LinkedIn és Sales Navigator a sales-ben
  • Marketing és sales technikák és szoftverek
  • B2B szakmai szótár

Hozzászólás