Érdekel a B2B marketing és sales világ?
A mai B2B marketing és sales menedzserek számos kihívással szembesülnek az ügyfélszerzés során. A növekvő piaci verseny és az egyre összetettebb vásárlói útvonalak nehezítik a potenciális ügyfelek megfelelő megszólítását a vásárlási ciklus különböző szakaszaiban.
A digitális csatornák sokfélesége és a folyamatosan változó technológiai környezet arra kényszeríti a menedzsereket, hogy lépést tartsanak a legújabb eszközökkel és stratégiákkal. Emellett a megfelelő költségvetés elkülönítése és a források hatékony allokálása szintén nagy kihívást jelent, különösen akkor, ha a különböző részlegek versengő igényei között kell egyensúlyozni.
A sikeres ügyfélszerzés érdekében elengedhetetlen az adatvezérelt megközelítés és a fejlett analitikai eszközök használata, amelyek lehetővé teszik a hatékony döntéshozatalt és a stratégiák finomhangolását.
A könyv ezekre a kihívásokra válaszol.
Az ügyfélszerzés első lépése, a leadgenerálás
A könyv egy útmutatót nyújt, amely végigvezeti az olvasót a leadek megtalálásától és generálásától a vásárlásig vezető úton.
A Damjanovich Nebojsa által ajánlott módszerek valós piaci tapasztalatokra és bevált gyakorlatokra épülnek, különös hangsúlyt fektetve a digitális marketing eszközeinek és technológiáinak alkalmazására.
199 oldal, több ábrával és kutatási adattal
B2B inbound marketing és sales megközelítés
LinkedIn és Sales Navigator a sales-ben
Marketing és sales technikák és szoftverek
B2B szakmai szótár

Az ügyfélszerzés első lépése, a leadgene-rálás
Damjanovich Nebojsa könyve gyakorlati útmutatást nyújt a leadek generálásától a vásárlásig, kiemelve a digitális marketing eszközeinek és technológiáinak szerepét.
- 199 oldal, több ábrával és kutatási adattal
- B2B inbound marketing és sales megközelítés
- LinkedIn és Sales Navigator a sales-ben
- Marketing és sales technikák és szoftverek
- B2B szakmai szótár
