Digitális Ügynökség


Hogyan indítottuk el digitális marketing ügynökségünket?

A Slam Media Lab egy díjnyertes digitális marketing és design ügynökség, amely San Franciscóban található, és azokat az alapítókat és márkákat támogatja, akik a jövőt alakítják. Több mint egy évtizedes digitális marketing és branding tapasztalattal a hátunk mögött, szakértői vagyunk a webdesign és fejlesztési szolgáltatások nyújtásában, amelyek segítik ügyfeleinket a márkaépítésben és az online jelenlétük növelésében. Emellett tartalommarketinggel, keresőoptimalizálással (SEO) és márkastratégiával is foglalkozunk.

Ügynökségünket a pandémia alatt indítottuk el, és két év alatt több mint 30 ügyféllel sikerült bővülnünk. Több száz órányi kemény munka eredménye volt, hogy beindítottuk a vállalkozásunkat, és most összeállítottunk egy átfogó útmutatót arról, hogyan indíthatod el a saját digitális ügynökségedet.

A „Hogyan indíts digitális ügynökséget” kurzus egy olyan átfogó tananyag, amely minden szükséges információt tartalmaz, hogy elindíthasd a saját vállalkozásodat.

A kurzus kiemelt témái közé tartoznak:

  • Hogyan válaszd ki és népszerűsítsd a digitális marketing ügynökséged piaci rését
  • Lépésről-lépésre útmutató az ügynökség elindításához mind operatív, mind jogi szempontból
  • Hogyan növeld és skálázd fel a digitális marketing ügynökségedet

Merüljünk bele!

Mi az a digitális marketing ügynökség?

A digitális marketing – más néven online marketing vagy internetes marketing – digitális csatornák használatát jelenti termékek és szolgáltatások népszerűsítésére. Egy ügynökség pedig egy olyan vállalkozás, amely szolgáltatásokat nyújt más vállalkozásoknak. Így tehát a digitális marketing ügynökség egy olyan vállalkozás, amely digitális marketing szolgáltatásokat nyújt más vállalkozásoknak.

Megéri digitális marketing ügynökséget indítani?

Röviden – igen – érdemes digitális marketing ügynökséget indítani. Minden sikeres vállalkozásnak szüksége van egy jól átgondolt digitális marketing stratégiára, és gyakran szükséges ehhez egy külső ügynökség segítsége. A vállalkozások többsége nem rendelkezik belső marketing csapattal, és nincs idejük saját marketing tevékenységüket hatékonyan irányítani.

A digitális marketing ügynökségek létrehozása értékes szolgáltatást nyújt, amely segíti az ügyfeleket időt spórolni, és több bevételt termelni. Egy ügynökség tulajdonosaként pedig megoldást nyújtasz egy fontos kérdésre: hogyan lehet több ügyfelet szerezni, és több pénzt keresni, anélkül, hogy a vállalkozásnak lenne elég idő vagy marketing szakértelme ennek elvégzésére.

Milyen típusú digitális marketing ügynökségeket indíthatsz?

A digitális marketing ipar egy óriási, folyamatosan fejlődő tér, ami jó hír! Számos digitális marketing csatorna és szolgáltatás létezik, így biztosan találsz egy olyan piaci rést, amelyre specializálódhatsz.

Ahogy azon gondolkodsz, hogy saját digitális marketing ügynökséget indítasz, tedd fel magadnak a következő kérdéseket: Mely marketing készségekben vagy szakértő, vagy szeretnél még többet tanulni? Hol tudsz értéket nyújtani? Pro vagy weboldaltervezésben, vagy inkább a tartalommarketing érdekel?

Néhány példa a különböző típusú digitális marketing ügynökségekre, amelyeket az ügyfelek felkérhetnek digitális reklámozási igényeik alapján:

Az ügynökségek 5 legfőbb értéke

Az alábbiakban öt fő okot sorolunk fel, hogy miért értékesek a digitális marketing ügynökségek:

  1. Szakértelem
  2. Költséghatékonyság
  3. Friss perspektívák
  4. Hozzáférés a legújabb eszközökhöz és technológiákhoz
  5. Mérhető eredmények

Lépések a digitális marketing ügynökség felépítéséhez

  1. Ideális ügyfélprofil meghatározása
  2. Szolgáltatások kiválasztása
  3. Ügynökséged üzleti struktúrájának meghatározása
  4. Fizetési modell kidolgozása
  5. Műveletek beállítása
  6. Ügyfelek megszerzése
  7. Szakértői csapat felépítése

Ha készen állsz, hogy elindítsd a saját digitális marketing ügynökségedet, csatlakozz kurzusunkhoz, és szerezd meg a szükséges tudást!

Hozzászólás