Lead generálás Linked In segítségével


A leadgenerálás minden olyan szervezet számára központi jelentőségű, amely következetes és megbízható bevételt szeretne elérni. A vállalatok különféle értékesítési és marketing taktikákat alkalmaznak a leadek generálására (amint azt rövidesen tárgyalni fogjuk), de így vagy úgy, de elengedhetetlen, hogy jól meghatározott folyamatok legyenek érvényben.

LinkedIn LEAD

Ha a LinkedIn-en kíváncsi arra, hogyan lehet ezt a legjobban megvalósítani, akkor a legjobb helyen jár.

Miért a Lead Gen a LinkedIn-en?

A Wpromote által készített State of B2B Marketing Report szerint a B2B marketingesek 89%-a használja a LinkedIn-t leadgenerálásra, és 62%-uk szerint ez generál nekik leadeket, több mint kétszer annyit, mint a következő legmagasabb értékű közösségi csatorna[1].
Egy olyan időszakban, amikor a megfelelő közönséggel való kapcsolatteremtés és az eredményekről való pontos jelentés a marketing legfontosabb prioritásai, a LinkedIn segít mindkettőben, robusztus szakmai célzási szűrőkkel és mélyreható elemzésekkel.

A vásárló útja változik

Napjainkban a B2B vásárlói folyamat sokkal összetettebbé vált. Átlagosan hosszabb és önvezetőbb, és egyre több érdekelt fél vesz részt benne. És nem csak egy ügyfélkörön belül különböző személyek befolyásolják a vásárlási döntéseket, hanem különböző részlegek is. Kutatásunk azt mutatja, hogy bárhol 3,1 és 4,6 csoport – például az IT, a pénzügy és a HR – befolyása lehet[2].

Ebben a környezetben a bizalom ápolása és a kapcsolatépítéssel való hosszú távú szemléletmód okos terv.

LinkedIn: Az Ön B2B partnere

Mivel a B2B vásárlási döntések összetettek és gyakran súlyosak, az érdekeltek szakértőkhöz fordulnak, hogy bizalmat szerezzenek. Az adatok azt mutatják, hogy a tipikus vásárló 7-10 tartalmat fogyaszt el, mielőtt döntést hoz; a LinkedIn több mint 575 millió szakembernek ad otthont, köztük 2,8 millió döntéshozónak és 260 000 C-suite vezetőnek.[3] Világszerte és az iparágak között a szakemberek úgy vesznek részt a beszélgetésben, hogy értelmes és lényeglátó tartalmakat osztanak meg ezzel a közösséggel.

Rethink  B2B vásárlói folyamat

Hozzászólás