
Az Apple Business Manager bemutatása
Az Apple Business Manager egy egyszerű, webalapú portál az IT-rendszergazdák számára, amely együttműködik az Ön által választott külső mobileszköz-kezelő (MDM-) megoldással, így egyszerűen vásárolhat tartalmakat nagy tételben, függetlenül attól, hogy a szervezet iPhone-okat, iPadeket vagy Maceket használ.
Ha tudni szeretné, hogy az Apple Business Manager elérhető-e az Ön országában vagy régiójában, olvassa el az Apple Támogatás következő cikkét: Az Apple oktatási és üzleti programjainak és fizetési módjainak elérhetősége.
Alább az Apple Business Manager néhány főbb funkciója látható.
Automatikus eszközregisztráció
Az Apple Business Manager segítségével automatizálható az MDM-regisztráció, és leegyszerűsíthető a kezdeti eszközbeállítás anélkül, hogy szükség lenne fizikai beavatkozásra vagy az eszközök előkészítésére, mielőtt a felhasználók megkapnák őket. Automatikusan regisztrálhat eszközöket egy tetszőleges MDM-megoldásban, ha az eszközt a megvásárlásakor hozzáadta a szervezethez – és ha az Apple-től, a programban részt vevő egyik hivatalos Apple-viszonteladótól vagy mobilszolgáltatótól, illetve az Apple Configurator segítségével vásárolta meg.
Appok és könyvek
Az Apple Business Manager együttműködik az Ön által választott MDM-megoldással, ami lehetővé teszi, hogy a szervezet nagy tételben tartalmakat vásároljon (például appokat és könyveket), hozzárendelje őket eszközökhöz vagy felhasználókhoz, majd vezeték nélkül telepítse és frissítse a tartalmakat, még akkor is, ha az App Store le van tiltva. A szervezet megőrzi a megvásárolt appok teljes tulajdonjogát és az irányítást felettük. Arra is van lehetőség, hogy visszavonjon, majd újra hozzárendeljen appokat különböző eszközökhöz és felhasználókhoz – bármely országban, ahol az adott app elérhető az App Store-ban.
Felügyelt Apple ID‑k
Az Apple Business Managerrel egyszerűen létrehozható egy-egy egyedi felügyelt Apple ID a szervezet minden felhasználójához. A felügyelt Apple ID-kat kizárólag az Ön szervezete használhatja, és nem azonosak a személyes Apple ID-kkal, amelyeket saját maga hozhat létre. Ennek előnye az, hogy az IT-rendszergazdák kezelhetik azokat a szolgáltatásokat, amelyeket elérhetnek a felügyelt Apple ID-k. Mivel az Apple Business Manager integrálható a meglévő környezettel, a meglévő szervezeti hitelesítő adataiknak – például Google Workspace- vagy Microsoft Azure Active Directory (Azure AD)-adatoknak – megfelelő felügyelt Apple ID-t biztosíthat az alkalmazottaknak. Integrálhatja a rendszert az Azure AD-val az összevont hitelesítés vagy a tartományok közötti személyazonosság-kezelő rendszer (SCIM) segítségével, így a felhasználók a meglévő Azure AD hitelesítő adataikkal jelentkezhetnek be az Apple-szolgáltatásokba. Lásd: Az összevont hitelesítés bemutatása.

Apple Business Essentials
Az Apple Business Essentials magában foglalja az Apple Business Manager összes funkcióját, de mellettük sok más előnyt is biztosít. Ez egy teljes körű előfizetés, amely zökkenőmentesen ötvözi az eszközkezelési funkciókat, a hét minden napján 24 órában nyújtott támogatást és az iCloud-tárhelyet. Így kisvállalkozása egyszerűen kezelheti minden alkalmazott iPhone-ját, iPadjét, és Macjét, illetve a szervezet tulajdonában lévő Apple TV-ket, bármilyen műveletről legyen is szó. Az Apple Business Essentials jelenleg csak az Egyesült Államokban áll rendelkezésre. További információkért tekintse meg az Apple Business Essentials felhasználói útmutatóját.
