Hogyan hoz létre a Google Title címeket a weboldal találataihoz?


Google title cim

További információ arról, hogy a Google hogyan hoz létre címeket a weboldal találataihoz

A múlt hónapban megosztottuk az új rendszerünket, amely címek generálására szolgál a weboldalak eredményeihez. Visszajelzésének köszönhetően, amelyet nagyra értékeltünk, tovább finomítottuk címrendszerünket. Itt olvashat bővebben arról, amit google fejlesztett a jobb Title címek érdekében.

A cím elemeket használják a legtöbbször
Amint azt a legutóbbi bejegyzésünkben is elmondtuk, új rendszerünk HTML címelemeket (néha címkecímkéket) használ azoknak a címeknek, amelyeket a weboldalak találatainak keresési eredményei között mutatunk. Visszajelzései alapján változtatásokat eszközöltünk a rendszerünkön, ami azt jelenti, hogy a címelemeket mostanában az idő 87% -ában használják, nem pedig 80% -ot korábban.

Miért nem használja a címelemeket 100% -ban? 2012 óta olyan esetekben is használunk szöveget a címelemeken túl, amikor a rendszereink úgy határozzák meg, hogy a címelem nem írja le olyan jól az oldalt, mint amilyen lenne. Néhány oldal üres címmel rendelkezik. Néhányan ugyanazokat a címeket használják minden oldalon, függetlenül az oldal tényleges tartalmától. Egyes oldalak egyáltalán nem tartalmaznak címelemeket.

Példák a címelemeken túllépésre
Új rendszerünket arra terveztük, hogy még több olyan helyzetet kezeljen, ahol a címelemen túlmutatva hasznos lehet. Íme néhány példa az észlelt és beállított dolgokra, amelyek valós problémákon alapulnak, amelyeket az általunk felsorolt ​​oldalak ezreinél látunk.

Félig üres címek
Félig üres cím gyakran fordul elő, ha a nagy webhelyek sablonokat használnak a weboldaluk címének elkészítéséhez, és valami hiányzik. Előfordulhat, hogy a sablon először az oldal összefoglalóját helyezi el a címben, majd a webhely nevét. A félig üres címekben gyakran hiányzik az összefoglaló, amely ilyen címeket eredményez:

Webhely neve
Rendszerünket úgy tervezték, hogy felismerje a félig üres címeket, és kiigazítsa azokat a fejlécelemekben vagy az oldalon található nagyméretű és kiemelkedő szövegben lévő információk alapján. Ez olyan címet hozhat létre, amely megfelel annak, amit maga a webhely valószínűleg meg akart tenni, például:

Termék neve | Webhely neve
Elavult címek
Az elavult címek gyakran előfordulnak, ha ugyanazt az oldalt évről évre használják az ismétlődő információkhoz, de a címelem nem frissült, hogy tükrözze a legújabb dátumot. Tekintsünk egy ilyen címelemet:

2020 -as felvételi kritériumok
Ebben a példában a cím egy olyan oldalra vonatkozik, amely arról szól, hogy felvesznek -e egyetemre. Az oldal nagy, látható címsorával rendelkezik, amely azt mondja: „2021 -es felvételi feltételek”, de valamilyen oknál fogva a címelem nem frissült az aktuális dátumra. Rendszerünk észleli ezt az ellentmondást, és a címben szereplő címsorból a megfelelő dátumot használja a következőképpen:

2021 -es felvételi feltételek
Pontatlan címek
Néha a címek nem pontosan tükrözik az oldal lényegét. Például az oldal dinamikus tartalommal rendelkezhet, amelynek címelem:

Óriás plüssállatok, mackók, jegesmedvék
Ésszerű, hogy az emberek elvárják, hogy ezek a megnevezett termékek megjelenjenek az oldalon. De ez egy statikus címe egy olyan oldalnak, amelynek tartalma dinamikusan változik. Néha ezek a termékek megjelenhetnek, de néha nem.

Rendszerünk megpróbálja megérteni, ha a cím nem pontosan mutatja, miről szól az oldal. Ha igen, akkor módosíthatja a címet, hogy a használat jobban tudja, mire számíthat, például:

Kitömött állatok
Mikro-kazánlemezek címei
A kazánlemezek címe meglehetősen könnyen észlelhető. Ugyanazt a címet látjuk a webhely összes vagy csaknem minden oldalán. A mikrohullámú címek azok a helyek, ahol a főzőlap cím elemeit látjuk a webhely oldalainak egy részhalmazán belül. Rendszerünk észleli és segíti ezeket az eseteket, csakúgy, mint általában a főzőlap címelemeit.

Tekintsünk egy online vitafórumot a televíziós műsorokról. Lehet, hogy vannak területei a különböző műsorokhoz, majd minden műsorhoz tartozhatnak területek az egyes évszakokhoz tartozó szálakhoz. A mikro-kazán címelemek megjelennek a szezon oldalain. A címek elhagyják az évadszámokat, így nem világos, hogy melyik oldal melyik szezonra vonatkozik. Így duplikált címek jönnek létre:

Rendszerünk képes észlelni a nagy, jól látható címsorokban használt évadszámot, és beszúrni a címbe, így a címek hasznosabbak:

  1. évad – Az úgynevezett csodálatos TV -műsorom
  2. évad – Az úgynevezett csodálatos TV -műsorom
  3. évad – Az úgynevezett csodálatos TV -műsorom

Útmutató a webhelytulajdonosoknak
A címekkel kapcsolatos fő tanácsunk a webhelytulajdonosoknak általában ugyanaz marad, mint a témával kapcsolatos súgóoldalunkon. Fókuszáljon a nagyszerű HTML -elemek létrehozására. Ezeket használjuk messze a legtöbbet.

Hozzászólás