
További információ arról, hogy a Google hogyan hoz létre címeket a weboldal találataihoz
A múlt hónapban megosztottuk az új rendszerünket, amely címek generálására szolgál a weboldalak eredményeihez. Visszajelzésének köszönhetően, amelyet nagyra értékeltünk, tovább finomítottuk címrendszerünket. Itt olvashat bővebben arról, amit google fejlesztett a jobb Title címek érdekében.
A cím elemeket használják a legtöbbször
Amint azt a legutóbbi bejegyzésünkben is elmondtuk, új rendszerünk HTML címelemeket (néha címkecímkéket) használ azoknak a címeknek, amelyeket a weboldalak találatainak keresési eredményei között mutatunk. Visszajelzései alapján változtatásokat eszközöltünk a rendszerünkön, ami azt jelenti, hogy a címelemeket mostanában az idő 87% -ában használják, nem pedig 80% -ot korábban.
Miért nem használja a címelemeket 100% -ban? 2012 óta olyan esetekben is használunk szöveget a címelemeken túl, amikor a rendszereink úgy határozzák meg, hogy a címelem nem írja le olyan jól az oldalt, mint amilyen lenne. Néhány oldal üres címmel rendelkezik. Néhányan ugyanazokat a címeket használják minden oldalon, függetlenül az oldal tényleges tartalmától. Egyes oldalak egyáltalán nem tartalmaznak címelemeket.
Példák a címelemeken túllépésre
Új rendszerünket arra terveztük, hogy még több olyan helyzetet kezeljen, ahol a címelemen túlmutatva hasznos lehet. Íme néhány példa az észlelt és beállított dolgokra, amelyek valós problémákon alapulnak, amelyeket az általunk felsorolt oldalak ezreinél látunk.
Félig üres címek
Félig üres cím gyakran fordul elő, ha a nagy webhelyek sablonokat használnak a weboldaluk címének elkészítéséhez, és valami hiányzik. Előfordulhat, hogy a sablon először az oldal összefoglalóját helyezi el a címben, majd a webhely nevét. A félig üres címekben gyakran hiányzik az összefoglaló, amely ilyen címeket eredményez:
Webhely neve
Rendszerünket úgy tervezték, hogy felismerje a félig üres címeket, és kiigazítsa azokat a fejlécelemekben vagy az oldalon található nagyméretű és kiemelkedő szövegben lévő információk alapján. Ez olyan címet hozhat létre, amely megfelel annak, amit maga a webhely valószínűleg meg akart tenni, például:
Termék neve | Webhely neve
Elavult címek
Az elavult címek gyakran előfordulnak, ha ugyanazt az oldalt évről évre használják az ismétlődő információkhoz, de a címelem nem frissült, hogy tükrözze a legújabb dátumot. Tekintsünk egy ilyen címelemet:
2020 -as felvételi kritériumok
Ebben a példában a cím egy olyan oldalra vonatkozik, amely arról szól, hogy felvesznek -e egyetemre. Az oldal nagy, látható címsorával rendelkezik, amely azt mondja: „2021 -es felvételi feltételek”, de valamilyen oknál fogva a címelem nem frissült az aktuális dátumra. Rendszerünk észleli ezt az ellentmondást, és a címben szereplő címsorból a megfelelő dátumot használja a következőképpen:
2021 -es felvételi feltételek
Pontatlan címek
Néha a címek nem pontosan tükrözik az oldal lényegét. Például az oldal dinamikus tartalommal rendelkezhet, amelynek címelem:
Óriás plüssállatok, mackók, jegesmedvék
Ésszerű, hogy az emberek elvárják, hogy ezek a megnevezett termékek megjelenjenek az oldalon. De ez egy statikus címe egy olyan oldalnak, amelynek tartalma dinamikusan változik. Néha ezek a termékek megjelenhetnek, de néha nem.
Rendszerünk megpróbálja megérteni, ha a cím nem pontosan mutatja, miről szól az oldal. Ha igen, akkor módosíthatja a címet, hogy a használat jobban tudja, mire számíthat, például:
Kitömött állatok
Mikro-kazánlemezek címei
A kazánlemezek címe meglehetősen könnyen észlelhető. Ugyanazt a címet látjuk a webhely összes vagy csaknem minden oldalán. A mikrohullámú címek azok a helyek, ahol a főzőlap cím elemeit látjuk a webhely oldalainak egy részhalmazán belül. Rendszerünk észleli és segíti ezeket az eseteket, csakúgy, mint általában a főzőlap címelemeit.
Tekintsünk egy online vitafórumot a televíziós műsorokról. Lehet, hogy vannak területei a különböző műsorokhoz, majd minden műsorhoz tartozhatnak területek az egyes évszakokhoz tartozó szálakhoz. A mikro-kazán címelemek megjelennek a szezon oldalain. A címek elhagyják az évadszámokat, így nem világos, hogy melyik oldal melyik szezonra vonatkozik. Így duplikált címek jönnek létre:
Rendszerünk képes észlelni a nagy, jól látható címsorokban használt évadszámot, és beszúrni a címbe, így a címek hasznosabbak:
- évad – Az úgynevezett csodálatos TV -műsorom
- évad – Az úgynevezett csodálatos TV -műsorom
- évad – Az úgynevezett csodálatos TV -műsorom
Útmutató a webhelytulajdonosoknak
A címekkel kapcsolatos fő tanácsunk a webhelytulajdonosoknak általában ugyanaz marad, mint a témával kapcsolatos súgóoldalunkon. Fókuszáljon a nagyszerű HTML -elemek létrehozására. Ezeket használjuk messze a legtöbbet.
