3 millió magyar a Facebookon!


A Facebook napjainkra az egyik legismertebb és legnépszerűbb közösségi oldallá vált. Jelenleg összesen több, mint 642 millió regisztrált felhasználója van világszerte és ezek közül körülbelül 3 millió magyar.

A táblázat alapján is látszik, hogy a legtöbben a 18 és 34 év közöttiek vannak jelen, ők a legaktívabbak és ők töltik el a legtöbb időt a közösségi oldalon így ez a korcsoport a legkönnyebben elérhető a Facebook-on keresztül.

Ügyfeleink részére a fenti adatok figyelembe vételével javasoljuk, hogy legyenek jelen, a közösségi oldalon, hiszen egy jól összeállított kampány stratégiával, egy megfelelően felépített, egyedi aloldalakkal ellátott közösségi oldalon kommunikálhat meglévő – és leendő ügyfeleivel.

A Facebook alkalmas:

• közösség építésre
• termék bevezetések kommunikációjára
• brand építésre
• márka ismertség növelésére
• promóciók, akciók kommunikációjára
• események hirdetésére
• micro site-ként használható a weboldalunk mellett

A céges vagy termék oldal elkészítése mellette még más lehetőségünk is van arra, hogy elérjük a célcsoportunkat, ez a Facebook-on belül megtalálható kattintás alapú hirdetési rendszer.

Mai adat:2.997.400 személy
■aki ebben az országban él: Magyarország

Azonban eltérően a Google Adwords és az Etarget hirdetési rendszereitől itt nem kulcsszavakat adunk meg, hanem demográfiai adatokat, érdeklődési kört és családi állapotot adhatunk meg a célzás feltételeként.

Az alábbi grafikonon pontosan látszik, hogy az egy kattintásért fizetett összeg 0,10 USD cent és 0,30 USD cent között mozog átlagosan.

facebook kattintási árak változása

Hozzászólás