A Kínai Webáruház Gazdaggá Tesz


Kína: 420 millió internetező, 140 millió online vásárló

A mobiltelefonos internetezés gyors fejlődésével június végére 420 millióra bővült a kínai internettársadalom derül ki az internet hálózati információs központ (CNNIC) csütörtökön kiadott jelentéséből.A tavaly decemberi adatokkal összehasonlítva fél év során 36 millióval többen lettek a világháló használói Kínában. Ami az internetezők összlakossághoz viszonyított arányát jelenti, 2009-ben ez 28,9 százalék volt, míg ma 31,8 százalék.

A jelentés szerint az emelkedést a mobiltelefonon netezők számának jelentős emelkedése idézte elő. Június végén 277 millió mobilos internetezőről számol be a statisztika, ők közel 66 százalékát teszik ki az összes internetezőnek. Számuk az idén 43 százalékot meghaladó mértékben nőtt, a tavalyi év végi helyzethez képest. Közel ötven millió kínai szinte kizárólag mobil telefonkészülékét használja internetezésre.

A CNNIC felmérése a világhálóra alapuló üzlet, az elektronikus kereskedelem ugyancsak rendkívül gyors terjedéséről számol be. Az online kereskedésekben körülbelül 140 millió ember – az ország lakosságának 10 százaléka – vásárol. Az online fizetési szolgáltatásokat pedig 128 millióan veszik igénybe és 122 millióan használják az internetet banki tranzakciókhoz. A jelentésből kiderül az is, hogy az idei év első félévében mintegy 25 millióval szaporodott az online videó programok nézőinek száma, akik így összesen már 265 millióan vannak.

Reklámok

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s