Online Reklám költés +7%


Sorrendben ez a hatodik negyedév, hogy az amerikai reklámpiac csökken. A harmadik negyedévben 14,7 százalékos volt a veszteség, csak az online zárt pluszban – áll a TNS Media Intelligence soros jelentésében.

Az amerikai piac lassan hozzászabhatja magát az új trendekhez, mivel a mögöttünk hagyott negyedév volt sorrendben a hatodik, hogy a reklámpiaci költések csökkentek. Nem is kevéssel, újabb tízmilliárd dollárral. A TNS Media Intelligence jelentése 14,7 százalékos veszteségről számol be a tavalyi év háromnegyedéhez képest, míg összehasonlítva 2008 harmadik negyedévével, ez 15,3 százalékos csökkenést jelent. Ez utóbbiból, valamint az előző két jelentésből (itt és itt) kiindulva maga a csökkenés nagyobb mértékű, mint az éves eddigi átlag, amin csak a karácsonyi időszak segíthet.

Javuló tendencia a sajtóban
Médiatípusonként kevés a mozgás. A legnagyobb, több mint két százalékos csökkenést a televízió könyvelhette el (12,1 százalékos mínusz), de az outdoor hirdetésekre költött pénzek is tovább estek (16,2 százalékos a hiány). A magazinok, napilapok és a rádiók sem örülhetnek túlságosan, mindhárom médium két százalékon belülit javított csupán. Az online reklámpiac (csak display – a Szerk.) egyedüliként zárt pluszban, 7 százalékos bővüléssel. A helyi média jóval inkább megsínylette a marketingpénzek visszafogását, 23,7 százalékkal kevesebb pénz vándorolt hozzájuk a tavalyi évhez képest, míg az országos 10,1 százalékkal karcsúsodott. Ha tendenciákat vizsgálunk, akkor látható, hogy a napilapok és a rádiók feljövőben vannak, míg a televízió és az outdoor folyamatosan csökkent ebben az évben.

Bevételkiesés médiumok szerint
Médium 3. negyedév 2. negyedév 1. negyedév
Televízió -12,1 -10 -9,7
Magazinok -19,7 -20,9 -20,5
Napilapok -22,8 -24,2 -25,5
Rádió -22,8 -24,6 -26,2
Outdoor -16,2 -15,7 -14,6
Online +7 +6,5 +8,2

Reklámok
Közzétéve: 1

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s