Miért fontos a GOOGLI?


A keresés a leggyakoribb online tevékenység, keresőket a hazai 15+ internetező közönség 90%-a használ. A Szonda Ipsos a Google részesedését a keresők piacán 95%-ra teszi. (Szonda Ipsos 2007, GENIUS RAKING 2008, 2009) http://www.rankings.hu/

„Keresőmarketing a világon a legdinamikusabban fejlődő marketing terület. 2007-ben globálisan 40%-ra nőtt részesedése a teljes online reklám-tortából (USA-ban több, mint 50%), ennek ellenére jelenleg közel 60%-kal nehezebb keresőmarketing szakembert találni, mint bármely más szakterületen.” (MarketingSherpa’s Search Marketing Benchmark Guide 2007-2008).

Reklámok
Közzétéve: 1

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Google+ kép

Hozzászólhat a Google+ felhasználói fiók használatával. Kilépés / Módosítás )

Kapcsolódás: %s