Frissítsd fel tudásodat: megújult a GAP vizsga!


A Google Advertising Professionals programban kínált képzési lehetőségek színvonalát folyamatosan igyekszünk javítani, így 21 nyelven, többek között a magyarul, frissítettük és javítottuk a képesítő vizsgát és a hozzá kapcsolódó oktatóközpontot.

Az új, szigorúbb és a gyakorlati tudásra jobban koncentráló Vizsga a Google hirdetés alapjairól mától leváltja a korábbi, általánosabb Google Advertising Professionals vizsgát. A mai naptól kezdve az új résztvevők és a lejárt vizsgájukat megújítani kívánó felhasználók is a módosított vizsgát fogják kapni. Csapatunk nagyon sokat dolgozott az új tanmeneten és vizsgán, hogy hasznos és releváns képzést kínálhassunk a hirdetési szakembereknek, amely sokat segíthet az AdWords kampányok kezelésében.

Íme a legfontosabb módosítások:

* Alaposabban teszteljük az AdWords programra vonatkozó tudást, és a sikeres vizsgához szükséges pontszámot is megemeltük – míg a korábbi vizsgánál 75%-os eredményt kellett elérni a sikeres vizsgához, az új vizsgánál ez a határ már 85%.

* Növeltük a kiemelt témakörök (például a hirdetések minősége és a fiókoptimalizálás) szerepét, illetve nagyobb hangsúlyt fektetünk a bevált módszerek, valamint a különféle funkciók és szolgáltatások alkalmazásának az ismeretére.

* Az új tartalom jobban körüljárja a Google Tartalmi Hálózat célzási beállításait, és az AdWords új szolgáltatásait, ilyen többek között a hirdetésbővítmények rész is.

Hatalmas előnyt jelent az is, hogy a hirdetési szakemberek az eredményes vizsgát mostantól magánszemélyként fogják birtokolni, így azt akkor sem vesztik el, ha munkahelyet váltanak. Amennyiben az alkalmazottak csatlakoznak a vállalati fiókhoz, a munkáltatók vállalati szintű pontokat kaphatnak a letett vizsgáik után. Ugyanakkor az alkalmazottak bármikor elhagyhatják a vállalatot, és magukkal vihetik a letett vizsgáikat is.

A vizsga elérése is változott, íme néhány a változások közül:

Az új vizsga a Google Advertising Professionals programon belüli fiókból érhető el – jelentkezz be meglévő fiókodba, vagy készíts új fiókot, majd lépj a Vizsgáim lapra:

A Vizsgáim lapon keresd meg a jelöltazonosítódat, majd kattints az Oktatóközpont linkjeire, vagy ha már készen állsz a vizsgára, akkor lépj a vizsga lebonyolításának webhelyére:

Ezután a vizsgawebhelyen meg kell adnod a jelöltazonosítódat, amely alapján azonosítani tudjuk az eredményeidet, és jóvá tudjuk írni azt a Google Advertising Professionals-fiókban:

Minden vizsgázónak sok sikert kívánunk.

Reszler Gábor, magyar AdWords csapat

Hozzászólás