A Google is a tévébe csábítaná a kkv-ket
Nemcsak itthon projekt a kkv-k hirdetésre bírása a televízióban. A Google még versenyt is kiírt ennek kapcsán, a díj ingyenes megjelenés a Google rendszerének segítségével.
Még szeptemberben írt ki pályázatot a Google TV Ads, melynek célja azt megcáfolni, hogy a médium csak a nagyoké. A Google bejelentése szerint több mint 200 amerikai kkv jelentkezett a felhívásra, hogy 25 ezer dollárnyi ingyenes reklámidőt nyerjenek a Google rendszerének felhasználásával olyan kábelcsatornákon, mint a CNBC, a Hallmark vagy a Bloomberg.
A nevezett szpotok a verseny YouTube-csatornáján nézhetőek meg. Végül három győztest hirdettek: a szavazatok alapján az Amazing Gates, a Zagg.com és az Owners.com reklámjai lettek a legnépszerűbbek. Mint ismeretes, a Google kirándulásai a klasszikus médiumok területén változó sikerrel alakultak: a rádiós és a sajtós partnerség már bebukott, a televíziós reklámértékesítés azonban még tartja magát.
Médiainfó
