A legjobb Facebook tipp a célközönséged kialakításához


A meglévő ügyfelek jellemzőinek átgondolása

A célközönséged létrehozásához gondold végig, hogy melyek a jelenlegi ügyfeleid közös tulajdonságai – ilyenek lehetnek például a demográfiai jellemzők, a földrajzi hely és az érdeklődési körök. Ezután – ezeknek a tulajdonságoknak a felhasználásával – kialakíthatsz egy célközönséget, és még több hozzájuk hasonló embert érthetsz el.



A célközönség méretének megadása

A célközönség javasolt mérete 2 és 10 millió fő közötti. Ha a célközönséged kívül esik ezen a tartományon, érdemes a jellemzők módosításával bővíteni vagy szűkíteni, hogy az említett tartományon belül legyen.

A hirdetés megjelenítése legalább 7 napon keresztül

A hirdetésed legalább 7 napon keresztül futtasd. A licitrendszernek így elég ideje lesz arra, hogy megtalálja azokat, akik a legnagyobb valószínűséggel reagálnak a hirdetésedre.

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s