A meglévő ügyfelek jellemzőinek átgondolása
A célközönséged létrehozásához gondold végig, hogy melyek a jelenlegi ügyfeleid közös tulajdonságai – ilyenek lehetnek például a demográfiai jellemzők, a földrajzi hely és az érdeklődési körök. Ezután – ezeknek a tulajdonságoknak a felhasználásával – kialakíthatsz egy célközönséget, és még több hozzájuk hasonló embert érthetsz el.

A célközönség méretének megadása
A célközönség javasolt mérete 2 és 10 millió fő közötti. Ha a célközönséged kívül esik ezen a tartományon, érdemes a jellemzők módosításával bővíteni vagy szűkíteni, hogy az említett tartományon belül legyen.

A hirdetés megjelenítése legalább 7 napon keresztül
A hirdetésed legalább 7 napon keresztül futtasd. A licitrendszernek így elég ideje lesz arra, hogy megtalálja azokat, akik a legnagyobb valószínűséggel reagálnak a hirdetésedre.