A legjobb SEO tippek a Yoast-tól


A dolgok mindig mozgásban vannak a SEO világában. A Google rendszeresen frissíti algoritmusát, és a verseny soha nem marad el. Tehát, ha nem biztos benne, mit kell tennie, nem lenne jó, ha van egy listája a SEO fejlesztésekről, amelyekre összpontosíthat!

  1. Maradjon a FEHÉR oldalon
    Ha kétségbeesik a gyors eredmények, akkor kísértésbe eshet a blackhat SEO taktikájának alkalmazása. Nos, ne! Soha, soha ne vásároljon linkeket, ne próbáljon más webhelyeken átirányítással vagy spam linkekkel becsapni a keresőmotorokat vagy látogatókat. Lehet, hogy rövid ideig működik, de a keresőmotorok aktívan elriasztják az ilyesmit, így a végén mindig visszalendül, és károsítja a rangsort. Ugye nem akarja, hogy ezek a trükkök vagy megvásárolt linkek visszatérjenek.

Itt, a Yoast-nál a holisztikus SEO-t támogatják, ami azt jelenti, hogy a legjobb eredménynek kell lennie! Adjon látogatóinak kiváló minőségű tartalmat, nagyszerű felhasználói élményt és biztonságos, technikailag kiváló webhelyet. Lehet, hogy több időbe és erőfeszítésbe kerül, de hosszú távon sokkal fenntarthatóbb.

Vegyünk példát a linképítésre: holisztikusan megközelítve minőségi tartalmat állít elő, amelyet az emberek valóban meg akarnak osztani. Ezután megkeresheti a releváns webhelyeket, hogy meggondolhassák-e az Ön linkelését. Az így kapott linkek sokkal értékesebbek lesznek, mint bármelyik megvásárolható linknél. Tehát haladjon tovább, és maradjon a SEO oldalán. Webhelye hosszú távon előnyös lesz.

  1. Optimalizálja a webhely sebességét
    A SEO-ban mindig jobb a gyorsabb weboldal. Nagyon bízunk benne, hogy ez mindig így lesz, mivel az emberek arra számítanak, hogy a tartalmat gyorsan megkapják. Senki sem szereti a várakozást, még a másodperc töredékéig is, ezért mindig érdemes időt fordítania webhelye sebességének javítására.

Számos módja van a WordPress-webhely felgyorsításának. Ebben a cikkben nem tárgyalhatjuk mindet, de egy jó kezdet a gyorsítótár-bővítmény telepítése. Ez megőrzi webhelyének statikus részeit a szerveren, és ezeket a könnyebb HTML-oldalakat szolgálja ki a felhasználók számára a viszonylag erőforrás-igényes WordPress PHP-szkriptek feldolgozása helyett. Ingyenes és fizetős gyorsítótár-bővítmények egyaránt rendelkezésre állnak, és jelentősen felgyorsíthatják webhelyét.

A képek egy másik tényező, amelyet gyakran figyelmen kívül hagynak, amikor az emberek építik a weboldalukat. A nagy, nagyfelbontású képek betöltése hosszú időt vesz igénybe, míg az alacsonyabb képek többnyire jól működnek. Mindig szánjon időt a képek átméretezésére egy képoptimalizálási plugin segítségével.

És egy utolsó optimalizálási tipp: ha látogatói a világ minden tájáról érkeznek, érdemes lehet egy CDN-t (vagy tartalomszolgáltató hálózatot) használni. A látogatókat a tartózkodási helyükhöz legközelebb eső szerverekre irányítja, ezáltal jelentősen javítva a betöltési időt.

  1. Dolgozzon kiváló tartalommal
    Egy másik időtlen SEO tipp: ne engedj kompromisszumot tartalmaid minőségével kapcsolatban. Készítse el a lehető legjobb minőségű tartalmat, és következetesen ellenőrizze és fejlessze azokat, ahol csak lehetséges. A SEO nem csupán a webhely fejlesztését jelenti, hanem a verseny legyőzését is. Sok esetben ez olyan tartalmat jelent, amely nem csak „elég jó”, egyszerűen nem fog működni. Bemutatnia kell szakértelmét és ki kell tünni a tömegből. Ez nagy idő- és erőfeszítéseket jelent; kutassa témáját, közönségét és azt, amit keres.

Előfordulhat, hogy nem mindig tudja ezt azonnal megtenni, ezért tovább kell javítania cikkeit, így azok értékes forrásokká válnak a közönség számára. Hogyan? Nos, ez minden a te témádon és attól függ, hogy mit szeretnél elérni. Mindig célszerű feltenni magának a kérdést, hogy megválaszolják-e kérdéseit az oldalai felkeresésével, és hogy ez összhangban áll-e azzal, amit a keresési eredmények között lát. Ezek a következő tippek a tartalom általános minőségének javításában is segítenek.

  1. Tartsa szem előtt a hallgatóságátKulcsszókutatás
    Akár webhelyének célja, hogy segítsen eladni a termékét, vagy hogy vonzza a követőket a blogbejegyzéseihez, csak akkor sikerül, ha arra összpontosít, amelyet a közönsége szeretne és amire szüksége van. Ez nem változik, mivel a keresőmotorok célja mindig az, hogy a felhasználók megkapják azt, amit keresnek. Ez nyilvánvaló a keresési szándék növekvő jelentőségéből, így a kulcsszókutatás elvégzése anélkül, hogy először figyelembe venné a keresési szándékot, már nem lehetséges. Tényleg azt kínálja a keresőknek, amit keresnek, amikor beírják a keresési kifejezést – a kulcsszavát? Információt keresnek vagy cselekednek, és mire van szükségük tőled? A kérdések megválaszolásához alaposan nézze meg a kulcsszavak keresési eredményeit.

Töltsd le a Yoast SEO plugint itt: https://hu.wordpress.org/plugins/wordpress-seo/

Vélemény, hozzászólás?

Adatok megadása vagy bejelentkezés valamelyik ikonnal:

WordPress.com Logo

Hozzászólhat a WordPress.com felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Google kép

Hozzászólhat a Google felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Twitter kép

Hozzászólhat a Twitter felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Facebook kép

Hozzászólhat a Facebook felhasználói fiók használatával. Kilépés /  Módosítás )

Kapcsolódás: %s